24. april 2009

Lørdagsplaner - Malmøshopping.

I morgen skal jeg hente mine forældre i lufthavnen og derefter afsted til Malmø med min veninde Nina. Vi skal have dejlig sushi og nyde solen. Jeg har en laaaaaaaaaaaaang liste over ting jeg skal kigge efter og købe.

Som udgangspunkt vil jeg gerne have en denimjakke og en grå blazer.
I Lindex - De famøse strømpebukser, bustier og gladiatorsandaler.

JC - Pistolhalskæde.

Monki - Grå blazer, sko, solbriller, basis tees.




Derudover skal jeg selvfølgelig i Weekday, Gina Tricot, Dinsko, H&M, Bianco, Zara og på designtorvet. Hvad har jeg glemt? Hvad ville du købe i Malmø?

5 kommentarer:

Sacha sagde ...

Stiletterne med snører op af hælen er godt nok fede!

Happy Shopping ;)

Jeanne sagde ...

Den der halskæde er da ret fantastisk :)God tur!

Anonym sagde ...

hvor skulle du købe JC halskæden henne?

Anonym sagde ...

Den grå blazer er fantastisk, jeg håber du fik fingre i den. De flade sko prøvede jeg da jeg var i Malmö, men de sad desværre ikke godt på min fod.
Personligt ville jeg købe et par panelstrømpebukser i Gina Tricot :)

Kia sagde ...

Hej piger. Stilletterne med snøre var virkelig fede! Jeg stod desværre med et valg og det blev de flade med snøre da de er mere brugbare og bedst for min økonomi.

Fik også fat i halskæden til 49 svenske kroner i JC. Butikken JC ligger på hovedgaden i Malmø.

Den grå blazer fra Monki var slet ikke klædelig overhovedet. Prøvede den i str xs og den gik mig til knæet og var slet ikke pæn..
Panelstrømpebukser? Er det dem her du mener: http://fierceogfattig.blogspot.com/2009/04/kongens-have-og-fine-strmpebukser.html