12. maj 2009

Blomster og slangeskind.

Efter 6 timers skriftlig dansk eksamen gik jeg en tur i den lokale h&m for at kigge på nye varer. Der var ikke sket meget siden sidst, og dog:



Jeg faldt over denne smukke blomsterede kjole til 298kr. Købte den ikke, da jeg er lidt i tvivl om hvor meget jeg vil få den brugt. Kastede min læderjakke over og det så jo egentlig meget fedt ud. Hvad synes I om den? Beklager den ringe billedkvalitet!

Også var der disse hotte shorts til 129kr. Købte dem heller ikke, men det gør jeg måske nok. Skal jeg det?

13 kommentarer:

Naja, En lille pose støj sagde ...

Hej. :)
Først lige et par ord til dig og din blog - den er simpelthen fantastisk. Jeg er ret ny i blog-universet, men er allerede helt forelsket i din blog.
Jeg så også på denne absolut-helt-igennem fantastiske kjole fra h&m for nogle dage siden, og synes absolut at den klær dig.
Shorts'ne er jeg måske knap så vild med, men det er måske også bare mig.
Synes dog klart du skulle tage og overveje at tilføje kjolen til dit klædeskab.

Håber din dansk eksamen gik godt - har selv lige været til skriftlig engelsk i dag. Suk.

Naja

Pixels og Poesi sagde ...

elsker bare snittet på den kjole. er dog ikke så vild med mønsteret, men den klæder dig godt. du så ikke tilfældigvis den ensfarvede lila model af den?

Regitze sagde ...

Synes helt klart at du skal købe kjolen! Den klær dig rigtig godt og så er den bare super fed! :)

Fuglen sagde ...

Shorts helt klart.. men skal du vælge?

Kia sagde ...

Naja - Tusind tak! Virkelig dejligt med så meget ros. Skønt at du er her..
Betinapple - Jojo, den var der også. Og vist også i turkis.
Regitze - Tak.. Jeg overvejer den stadig..
Fuglen - Nejnej.. :) Behøver ikke vælge.. Men det ender nok med at jeg vælger..

Kia.

Pixels og Poesi sagde ...

kia: ah okay. vil lige holde øje med om den kommer på onlineshoppen. den var self. allerede udsolgt i kolding.

Naja, En lille pose støj sagde ...

BetinApple:
Jeg ved ihvertfald at de har den blomstrede i online shoppen.:)
http://shop.hm.com/dk/campaign?campaign=733_STYLEGUIDE&page=GIRLS_WTWI

Pixels og Poesi sagde ...

tak for tippet Naja, men det er den ensfarvede jeg vil have. kan ikke så godt lide mønstret på den blomstrede.

- Betina:)

Naja, En lille pose støj sagde ...

BetinApple
Uha, nu var jeg lige nede i min lokale h&m i helsingør, og de har den lilla. :)
vil meget gerne købe den og sende den til dig, hvis du vil betale porto og sådan.
Du kan bare skrive til min mail hvis det er: Najakw@hotmail.com
kærligst

Pixels og Poesi sagde ...

hvor er det bare pænt af dig Naja, men er nok nødt til at købe nogle sandaler før jeg køber flere kjoler, desværre. men tusind tak skal du have!

Sif O. sagde ...

Den er fed! Har selv prøvet den, den anden dag :) (Altså kjolen)

Anonym sagde ...

Nejer pænt. Væltede lige ind på din blog.

Kan virkelig ikke lide kjolen, men er dybt dybt forelsket i de shorts! Dem skal jeg helt sikkert have fingrene i, tak for tippet!

/Gina

http://ginajaqueline.wordpress.com

Kia sagde ...

Gina - Ja, de er hotte.. Må også have dem på et tidspunkt.