30. maj 2009

Lørdag - DIY, eksamenslæsning og roastbeef i forstæderne.



I dag har jeg læst til min kommende eksamen. På onsdag kl 12 er jeg nemlig (forhåbentlig) nyudklækket dansklærer - Wish me luck! Min aften er blevet brugt i forstæderne, hvor min søde mor inviterede på dejlig roastbeef og lækker is med jordbær. I en pause fra læsningen lavede jeg de shorts, som jeg har på i dag. Det er et nemt DIY-projekt, hvor alle kan være med. Klip klip klip. Alle mine hjemmelavede shorts er korte, så et par lange shorts er tiltrængt. Jeg håber at I har haft tid til at nyde jeres lørdag.

Jeg er spændt på imorgen - Dér kan du finde mig i Berlingske Tidende, så det vil jeg opfordre jer til at læse. Spændende!

Dagens - DIY lange denim shorts, stropløs kjole brugt som bluse fra h&m, halskæde fra JC og gladiators fra Deichmann.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Wow. Lækre shorts. Jeg mangler også et par lange i min samling.

MOMO sagde ...

Årh, held og lykke med eksamen! Jeg krydser helt klart fingre for dig :)

Jeg elsker din blog!!

Kig forbi -
http://momounivers.blogspot.com

Anonym sagde ...

Mmmmm - mors mad (; det er jo yndlings. & held&lykke på onsdag! Du skal nok klare det med glans (:

Mette sagde ...

Pøj pøj med eksamen. Krydser fingre.
Meget fines shorts i øvrigt, måske man skulle prøve noget lignende...

Kia sagde ...

Tak til jer alle. Den eksamen skal nok gå.

Kia.