27. maj 2009

Genbrugsfund til 48kr.

Min lokale genbrugsbutik er gode til at lave vinduesudstillinger. De sidste køb jeg har gjort mig har udelukkende været på baggrund af hvad de har vist i vinduet. F.eks. hang alle mine blazerfund i vinduet. Måske ved de ældre damer hvad de unge vil have? Eller også er det tilfældigt at de hænger de "trendy" ting i vinduet? Anyways, forleden gik jeg forbi butikken og der lå denne taske. Jeg er vild med spændet og kæden og den har en ret god størrelse.

Taske fra genbrugen til 48kr.

11 kommentarer:

Miss Jeanett sagde ...

Nøøøj hvor er den fin! Hmm... jeg gør aldrig nogle fede genbrugs fund. Øv.

Julie G sagde ...

Den er flot og den ser ud som at være god kvalitet, især til den pris. Godt fund! - igen igen :P

Eliese L. sagde ...

Du er så flink til å finne slike pieces! Kjempebra at du viser oss gjenbruksfunn. Jeg kjenner jeg blir inspirert til å gå på leting etter brukte skatter selv :]

Mette sagde ...

Super fin taske. Jeg finder desværre aldrig godter i min genbrugs, måske er jeg ikke tålmodig nok.

Mette

Tina S. sagde ...

Ej hvor er den niiice :O)

Heldige asen!

I dit indlæg "Lørdag - Why does it always rain on me?" har du et par stribede strømpebukser på, hvilken H&M har du fundet dem i? For jeg har ledt og ledt.. :o/

Anonym sagde ...

Hej Kia

Idag ledte jeg efter genbrugen på vesterbrogade 79 men kunne ikke finde den???
Når jeg slår den op på krak.dk, kommer der noget andet op.
Ville blive rigtig glad hvis du kunne hjælpe mig med hvor den ligger, evt butikker i nærheden osv, er det vesterbrogade tæt på rådhuspladsen, eller i den anden ende?
Hilsen
Nina

Stine sagde ...

Hvis du en dag vil sælge den - så sælg den til mig :D

Katrine sagde ...

Hej Kia (;
Er den også fra gebrugen du snakker om i holmbladsgade? Bor nemlig lige i nærheden - og tænkte på hvor langt oppe den ligger i forhold til amagerbrogade?
/Katrine (;

Sanne P sagde ...

nøøøj, det kan man da kalde for et 'fund'. Super fin. Tillykke med den :)

Ditte sagde ...

Skal SÅ meget tjekke genbrugsforretningerne ud på Nørrebro i den nærmeste fremtid!

http://modeild.blogspot.com/

Kia sagde ...

Hej alle,

Dejligt at I bliver inspireret til at kigge i jeres lokale genbrug. Nogle er jo rene guldgruber.
Ja, det er et rigtig fund og den er fra frelsens hær på Holmbladsgade. Den ligger i starten af Holmbladsgade hvis man kommer fra Amagerbrogade. Vil lige tilføje at den er lige som alle andre genbrugsbutikker, og jeg finder kun noget hver 15.gang er sådan. Så I skal nok bare holde øje med jeres egen, måske der dukker noget godt op.

Turna - De er fundet i h&m i amager centeret.. Og de var i en 2pak med nogle prikkede.

Hej Nina,
Måske du kan bruge dette link:
http://www.aok.dk/shopping/genbrug
Der kan du finde kort og adresse og hjemmeside på genbrugen på Vesterbrogade.

Kia.