2. maj 2009

Opskriften på modeblogger-succes?

5 kommentarer:

Modedullen sagde ...

Tak for altid relevante links, Kia. Jeg læser med med stor interesse (mest i kraft af mit job, men også lidt som blogger - det ER nu bare mest tidsfordriv (af den tidskrævende slags) for mig...)

mvh
Mette

Betina sagde ...

Rigtig fedt indlæg. Meget relevant og samtidig en slags catch 22. Man vil gerne have opmærksomheden men vil ikke udnyttes af store medier...

//Betina

karenmarie sagde ...

ja, spændende. men det handler vel om hvad man selv vil have ud af det, og hvem man gør det for. men det er en 'verden' i en rivende udvikling. :)

PrincessClara sagde ...

Hej Kia, jeg har skrevet en respons til emnet på min blog, da jeg ikke er superenig i det, han skriver. Du er nævnt som et eksempel, så du er velkommen til at kigge forbi :)

http://pfotenverbot.blogspot.com/2009/05/modeblogs-og-originalitet.html

Kia sagde ...

Hej Mette,
Selv tak. For mig er det også en tidskrævende tidsfordriv at læse artikler og andet godt om modeblogging.

Hej Clara,
Jeg tjekker lige dit indlæg ud. Tak for link.