25. maj 2009

Mandag - Twotoned tights.


Sikke en dejlig dag! I dag har jeg haft fri fra arbejde. Jeg havde egentlig planlagt at læse til danskeksamen, men valgte at mødes med mine veninde Nina istedet. Vi mødtes og gik en dejlig tur på Vesterbro, hvor vi i solen indtog en dejlig frokost. Ved et tilfælde landede vi på Vesterbrogade 79, hvor "genbrugen" ligger. "Genbrugen" er en velassorteret vintageforretning med de lækreste ting, som pailletter, balkjoler og fine blazere. I posen ligger mit køb fra butikken, det kan I se senere. Jeg laver i morgen et indlæg om butikken og mit og Ninas køb - Stay tuned. Vi afsluttede dagen med is, perfekt! Resten af aftenen skal jeg lave huslige ting, bare for at undgå at læse. Overspringshandlinger, du ved :)

Dagens - Kjole fra h&m, twotoned strømpebukser fra lindex, halskæde fra jc og pashminasjal fra indiska.

10 kommentarer:

Sarah sagde ...

De strømpebukser har jeg også! Er der egentligt nogen rigtig måde at have dem på på, sort eller hvid foran? :-D

Kia sagde ...

Hej Sarah,
Cool. Jeg ved det faktisk ikke. Jeg skrifter lidt efter humør. Men foretrækker dem sådan her.. Hvordan plejer du at vende dem?

Kia.

camilla // olinesmor sagde ...

Jeg ejer et lignede par fra asos og jeg skifter imellem de to sider.

Fantastisk outfit forresten.

Kia sagde ...

Camilla - Det er da også sjovest at skifte.. :)

Og tak..

Kia.

Fuglen sagde ...

Jeg ææælsker også Genbrug (det er så farligt, når det er lige i baghaven)
Må vi se? Må vi se?

Kia sagde ...

Fuglen,

Ja, imorgen kommer et indlæg.. :)
Du synes nok ikke det er så imponerende hvis du har butikken i baghaven.. Hehe.
Kia.

Sarah sagde ...

Jeg har slet ikke brugt dem endnu. ;-)

Men jeg ved det faktisk ikke. Jeg må vel bare prøve mig frem. :-D

Kia sagde ...

Jeg har heller ikke haft mine på så mange gange.. :) De er svære at bære.. Kia.

Anonym sagde ...

Cool outfit, de der tights giver jo et meget sjovt twist. (:
Men tænkte på hvor jakken er fra?

Kia sagde ...

Ja, de er ret sjove de strømpebukser..

Jakken er fra Only, købt på udsalg i januar..

Kia.