29. maj 2009

Seneste køb - House of sunglasses.

Min kæreste smed for nylig (i en ORDENTLIG brandert) mine favorit fake wayfarers væk. For at blive tilgivet måtte han jo gøre noget. Resultatet blev en bestilling på houseofsunglasses.com. Alle solbriller (næsten) koster 9.99$ og der var gratis porto ved køb af 3 par briller. Han købte et par camoflagewayfarers til sig selv (dem i midten), et par "vintage"-looking til mig (øverst) og så de sorte wayfarers til deling (nederst). Det er gået virkelig hurtigt med ordren, vi bestilte i fredags og de lå på posthuset i tirsdags. Klart en anbefaling herfra.

5 kommentarer:

Ida sagde ...

Åh nej, det er jo den mest fantastiske hjemmeside. Det bliver min ruin!!
Er brillerne i god kvalitet eller ok discount?

MY CLOTHING BLOG sagde ...

Hej Kia!!

Sikke fine solbriller..
Jeg har længe tænkt på at bestille men hvad med told og sådan?? Var der ikke noget?

***Nicklas

Kia sagde ...

Hej Ida - Brillerne er i fin kvalitet til prisen. Ikke noget der :)

Hej Nicklas - Der kom ikke told på vores. Men de bliver sendt fra US, så i nogle tilfælde kommer der told på. Men det er vist noget med at tage chancen..

Kia.

Anonym sagde ...

Hejsa.

Jeg vil bare tilføje, at jeg også har købt solbriller fra House of Sunglasses og i nogle tilfælde, kan man godt risikere at modtage en varer, som slet ikke er i ordentlig kvalitet (også taget i betragtning af prisen). Jeg modtog et par solbriller, hvor stængerne var helt forskudt af hinanden - så når jeg havde dem på, sad de fuldstændig skævt, og ikke på sådan et måde, at det kunne reddes med en skruetrækker. Det var den ene brillestang der sad højere end den anden - ret skidt ;s

Men ja, jeg tror da bestemt, at størstedelen af det de sender ud er iorden.. Men man bør være opmærksom på, at det ikke kun er briller af fin kvalitet de sender ud..

Jeg slap også for told forresten :-)

Kia sagde ...

Hej Anonym,
Mange tak for dit input. Jeg tror bestemt også at man kan være uheldig med kvaliteten hos dem, de sælger jo så mange forskellige slags..
Ved ikke om vi i disse tilfælde var heldige omkring told eller om der er nogle regler om vægt og sådan..?

Kia.