3. maj 2009

Sælges, inden jeg returnerer - Nederdel fra Monki.



Jeg var i dag inde og kigge i Monki, da vi ikke havde mulighed for at købe tøjet til åbningsfesten. Jeg gik bl.a. efter denne nederdel med snøre. Ingen af de andre ting, som jeg var interesseret i var tilbage i butikken. Jeg satser på at de får nye varer i næste uge. Anyways, der var laaaaang kø til prøverummet i dag, så jeg valgte at tage chancen ang. størrelsen på denne nederdel. Desværre er den alt for stor til mig og jeg giver jer nu chancen for at byde på nederdelen. Jeg tænker at især jyderne og fynboerne kunne være interesserede: Nederdel med snøre str. M. Jeg gav 130kr for den. Mindste pris er 130 + porto på 48kr. Jeg returnerer den til min størrelse på tirsdag kl 12.
Jeg vil nu svare på de spørgsmål, som man får flest af når man sælger tøj online:
Er den true to size? Ja, det er den. Hvad størrelse bruger du normalt i højtaljede nederdele? Jeg bruger en str 36 i højtaljede nederdele. Hvad størrelse er du ellers? Jeg er en lille str. 38.
Mål? Den er ca. 48cm lang og 45cm bred. Andet? Den skal lukkes via en lynlås bag på nederdelen.

10 kommentarer:

Cecilie sagde ...

Årh jeg kunne godt være intresseret, er bare bange for den måske er for stor til mig også. Hvis jeg normalt er en 38 i nederdele og 28 i bukser, tror du så det ville gå?

Kia sagde ...

Hej Cecilie,
Så er du ligesom mig. Den bliver for stor til dig, tror jeg. Men hvis du måler dig i højt i taljen (der skal den sidde) så kan jeg måle kjole indeni oppe i taljen?

Kia.

Cecilie sagde ...

Der måler jeg ca 68 cm, vil den så stadig være for stor? For den er nemlig super fed.

Kia sagde ...

Hej igen,
Ja, desværre. Jeg er 71 i taljen og den er meget for stor til mig.

Kia.

Cecilie sagde ...

Okay det var ærgeligt, øv altså!
Men held og lykke med salget.

Sarah sagde ...

Fed blog. Vil du ikke tjekke min helt nye blog, penguinshopping.blogspot.com?

THE BANDITS sagde ...

Åh var den røde strik fra Monki også væk? Havde ellers lige udset mig den :)

/Mette

Kia sagde ...

Sarah - Jo, jeg kigger forbi.

Mette - Ja, igår var det ikke nogen rød strik. Men de får varer hele tiden, så den kommer igen.

Kia.

Anonym sagde ...

Har du solgt din fine nederdel eller aflevert den?

Kia sagde ...

Camilla - Ja, den er byttet. Desværre.