16. maj 2009

Lørdag - Why does it always rain on me?



Da jeg vågnede i morges havde jeg lyst til at gå rundt og kigge på butikker i indre by. Uheldigvis har det regnet og stormet dagen lang. Så alternativet blev at tage i Fields. Jeg fik købt mig et par nye jeans fra cheap monday, et nittebælte og en strik som ovenstående, bare i sandfarvet. Billeder følger. I går aftes havde jeg gæster til langt ud på natten, så denne aften står på mad og Melodi Grand Prix med kæreste. Håber at I har haft en dejlig dag, trods regnen.

Dagens - Strik fra h&m herre, nederdel med snøre fra monki og stribede strømpebukser fra h&m.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Skøn blog og skønne outfits!! Jeg er også genbrugs-tilhænger.... Og fattig på SU;o)

Tina S. sagde ...

Ihh sikke fine strømpebukser! Dem vil jeg også have..! Men efter at have kigget i en masse H&M butikker spørger jeg nu, hvilken butik har du købt dine i?? :O)