15. maj 2009

Fredag - Arbejd' arbejd'.


Jeg har ret meget arbejde for tiden og der er derfor ikke så meget aktivitet her på bloggen. Oveni det, er jeg meget uinspireret når jeg endelig sætter mig foran computeren for at skrive et indlæg. Denne weekend er tiltrængt. Fredag aften skal bruges i selskab med mine søde venner fra studiet. Vi skal spise mexicansk hos mig og drikke flere liter San Miguel øl. Lige om lidt skal jeg skifte tøj igen, så der kommer nok endnu et outfit indlæg. Ovenstående har jeg haft på på jobbet. Jeg håber at I alle får en god weekend.
Jeans og tee og chanel-ish jakke fra h&m, navy converse og læderjakke fra only.

4 kommentarer:

Fuglen sagde ...

Hvor en tjanel-jakken altså fin :-) Er det længe siden du ha købt den?

Mie sagde ...

Jeg kender alt for godt de uinspirerende perioder!
Jeg er helt vild med bukserne - hvilken h&m afdeling er de fra og tror du stadig de er der?

Tjek min blog ud www.fanfuckingtastisk.blogspot.com

Dyveke sagde ...

jeg er også helt vild med h&m-jakken.. kan man mon stadig være heldig at finde den?

Kia sagde ...

Fuglen - Ja, den blev købt lige efter jul. Men der er vist stadig nogle i H&M rundt omkring.

Fanfucking.. og Dyveke - Ja, de er lækre. Jeg købte mine efter jul, men de har fået flere hjem efterfølgende. De er fra divided og er af mærket fit sqin.

Kia.