30. maj 2009

J'adore Dior og min kæreste.

Min mand er kommet hjem fra studie(druk)tur med sit arbejde og med sig havde han denne fine pakke med min favoritmascara "Dior show iconic". I pakken er også en fin eyeliner og Diors egen makeupfjerner. Lækkert med forkælelse. Han har været væk i en lille uge og jeg har savnet ham sindssyg meget. Det er så trist at gå i seng om aftenen alene og endnu kedeligere at stå op om morgenen uden at der ligger en ved min side. Dét at komme hjem fra job og alt er præcis som man forlod det føles ensomt, og at spise aftensmad alene er virkelig kedeligt. Kender I det? Jeg er glad for at jeg har ham! God lørdag.

6 kommentarer:

Pandehår sagde ...

Orhhh, Kia... Dejligt, at han kom hjem så... Kender det alt for godt, men når der ikke er nogen mand i ens liv MÅ man jo klare sig selv!

Håber det går godt med læsningen - pt. synes jeg nerverne har fundet deres indtog i min krop :o(

Kia sagde ...

Hej Pandehår! :)

Ja, godt at jeg ikke er single! :) Tror måske at men hurtigt vænner sig til at være single/have en kæreste.. Det er farligt.

Jeg læser da lidt, men ikke så meget.. Skal have lavet mig en plan over eksamen. Det er målet for denne dag. Har en aftale med Katia på mandag.

Jeg er slet ikke nervøs. Men det ved du jo. Vi skal nok klare det.
Hvornår skal du op?

Kia

Line Thamawat sagde ...

Orv hvad, heldig pige og sød kæreste! :)

Må hellere lige tjekke den mascara ud!

Kia sagde ...

Ja, han er en dejlig én..

Mascaraen kan jeg anbefale. Jeg har svært ved at bruge andre. Denne skiller vippperne, laver ikke edderkoppe-vipper og drysser ikke. Den er fantastisk.

Kia.

Pandehår sagde ...

Jeg skal trsdag kl. 9 - så jeg åbner sgu showet... Hvornår skal du?

Kan ikke forstå hvorfor du ikke nervøs, slet ikke hvis du ikke læser... He he
Men det er jo bare typisk mig at være en nervæs lille satan :o)

Glæder mig til det er overstået og vi kan kalde os selv for dansklærere ;o)

Kia sagde ...

Onsdag skal jeg op.
Jeg læser også.. Men jeg læser ikke hele pensum. Jeg læser alt hvad der har mit emne at gøre og alt hvad jeg er usikker på udover.

Vi skal nok klare det..

Kia.