26. maj 2009

Tip - Genbrugen på Vesterbrogade 79.

I går tog Nina og jeg en tur forbi "Genbrugen", som ligger på Vesterbrogade 79 og er en velassorteret forretning med vintagekjoler, pailletdrømme og blazere til gode priser.


Et udsnit af et kjolestativ - Hvem der bare skulle til overdådig gallafest snart.


Pailletter i alle afskygninger. Paillettrøjer og pailletkjoler. Jeg følte at jeg var i pailletheaven!

Jeg startede med at prøve denne lyse pailletbluse. Den var rigtig flot og kostede 250kr.

Denne flotte pailletbluse kostede også 250kr og villle være god til fest.
Den tredje pailletbluse her var helt perfekt. Den kostede også 250kr.

Awwww.. Dette korset med pailletter var desværre for stort til mig. Jeg var lige ved at hoppe på det og havde helt sikkert købt det, hvis det passede mig bedre.
Nina var helt væk i alle de overdådige taftkjoler. Hun prøvede disse to og hun var vist i sit eget heaven i et kort øjeblik.
Vores køb - Nina købte denne skøre og flotte kjole til 300kr. Den er sort og lilla, har striber, prikker, tyl og korset. Alt i én. Den er fantastisk! Jeg endte med denne sorte pailletbluse til 250kr. Jeg vil bruge den til hverdag og fest med et par slidte denimshorts og flade sandaler.

Pailletbluse til 250kr.

Jeg kan anbefale jer at tage en tur forbi Vesterbrogade 79, de har alt mellem himmel og jord og det er nøje udvalgt. Priserne er overkommelige og det er jo godt for et lille budget. Sæt en del tid af til besøget, da der er så uendelig mange ting at kigge på og kun 3 små prøverum.

15 kommentarer:

Anonym sagde ...

tak for tippet og tak for en inspirerende blog.

Camilla.

Sacha sagde ...

Tak for tippet, det er lige noget en pyntedukke som mig kan bruge.

Jeg er en genbrugsjomfru, så det kunne være stedet.

Har noget festivitas i efteråret og så vil det være genialt, hvis jeg kunne finde noget meget festligt til knap så mange penge.

Pernille sagde ...

Dejligt tip! Det må jeg skrive mig bag øret, til jeg forhåbentlig snart skal til københavn (krydser fingre).

Cathrine sagde ...

Giv aldrig sådant et tip fra dig, så forsvinder alt det gode jo. hihi

Kia sagde ...

Camilla - Det var så lidt.. :)

scient.hybrid - Så er det lige stedet for dig..

Pernille - Den er klart et besøg værd hvis du er i hovedstaden.

skabetfyldt - Jojo, jeg kan godt dele.. :)

Kia.

carla | arrière sagde ...

den ser rigtig fin ud.
har de mange glimmer, palliet ting?

Kia sagde ...

Carla,

Ja, rigtig mange ting med pailletter og glimmer.

Kia.

Nana sagde ...

Hej Kia.
Sikke en fantastisk palliet top.
Jeg er også genbrugsjomfru i den forstand at jeg altid bliver overvældet af alle de ting der er i en genbrugsbutik. Har du nogle små, ikke så dyre genbrugsbutikker du kunne anbefale, så jeg kan starte i det små.
Knus Nana fra http://alleyesonfashion.blogspot.com

Cecilia sagde ...

sikke nogle fine ting.. jeg er også genbrugsjomfry, men overvejer om mødommen snart skal tages...

og så "kender" jeg din veninde Nina.. eller hendes gamle kæreste hvertfald tror jeg... :-)

Kia sagde ...

Nana - En god start er de mere velassorterede forretninger som denne. Her har de udvalgt varerne og de fleste ting er i god stand. Prøv wasteland, FN92 og Kbh K.

Når du bliver rigtig modig kan du jo finde de lokale genbrugsforretninger (dem der lugter og har 80-årige frivillige).. 9 ud 10 gange finder man intet.. Men 10.gang når du finder en skat er du ved at sprænges af glæde.. :)

Cecilia - De kan anbefales! Hvor sjovt! Hvor, hvornår og hvem?

Kia.

Kia sagde ...

Hej igen Cecilia,

Jeg tror også lidt jeg ved hvem du er.. Du kender helt sikkert min kæreste.. Udslaget var da du skrev om at din kæreste skulle til Vegas med en ven.. (Røde Morten?).. Så kender du vist også min kæreste Danny?

:)

Kia.

Eliese L. sagde ...

Kjempebra innlegg!

Cecilia sagde ...

Guuud er du Dannys kæreste... jamen ja ham kender jeg jo godt!
Ej hvor sjovt... så er (blog-)verden jo også lille ;-)

Kia sagde ...

Elise,
Tak skal du have! :)

Cecilia - Ja, jeg er så. Og jeg hilste på din mand den dag han skulle til Las Vegas med Morten.. :) Danny er på ferie nu, men jeg glæder mig til at fortælle ham om dette.. Verden også blogverden er alt for lille. Hehe.

Kia.

Helle sagde ...

Orv, det ser jo fantastisk ud.. paradis.. :)