18. maj 2009

Genbrugen - Nudeness.


Denne fine figursyede blazer spottede jeg lørdag eftermiddag i vinduet hos Frelsens hærs genbrug i Holmbladsgade. De havde lukket så jeg måtte ned efter den i dag. Den er helt perfekt og sidder som om den er syet til mig. Også til 78kr!


Til 38kr fik jeg denne strik fra Filippa K med i posen. Er det bare mig, eller minder den ikke meget om Monkis populære strik? Jeg vil style den nogenlunde som på billedet - denimshorts og sandaler. Alt i alt er jeg tilfreds, jeg har opgraderet min garderobe med nudenuancer (grisefarver?) til den nette sum a 116kr. SU-venligt!

14 kommentarer:

Anonym sagde ...

lucky you, kia.

jeg er misundelig på den der jakke. er det nitter?

god blog forresten.

camilla.

Pixels og Poesi sagde ...

super lækker blazer!

Sacha sagde ...

Mon man skulle smide kyllingen overbord og kigge ind hos en af de mange genbrugser?

Det er i øvrigt en rigtig fin blazer du har fundet!

Lise sagde ...

ARJ en fin strik! Det er præcis sådan en jeg leder efter...heldige dig :)

Maria sagde ...

Jeg kommer snart på besøg i din lokale genbrugsbiks kia :)

Naja, En lille pose støj sagde ...

ejjj hvor er jeg altså bare misundelig på den blazer dér. Den er da bare helt igennem fantastisk.
Sig endelig til hvis du en dag vil sælge. :-)
- Naja

Kia sagde ...

Hej alle.
Ja, de er virkelig nogle rigtig fine ting jeg har fundet. Jeg er lykkelig over dem! :)
Jeg kan kun anbefale jer at gå på genbrugsjagt, og ligesom med alle andre ting, så finder man først det gode når man ikke kigger efter det.. Typisk.

Kia.

Anonym sagde ...

Det er sagt før, men må altså også lige lægge en bemærkning om den blazer... Den er SÅ fed!!!! Tillykke med den. Og hvor har du ret, der er aldrig noget når man virkelig har sat næsen op til det.. :)

//Lisbeth

Anonym sagde ...

Åh hvor er jeg dog misundelg på den strik - og jo den er meget lig Monkis - så du har virkelig gjort et godt kup:)

Julie Monberg sagde ...

Blazeren er, wow, så lækker! o:
- snittet er vildt flot, og den sidder rigtig godt på dig.

- JULIE

Julie G sagde ...

SMUK jakke, intet mindre!! Nøøj! :D

Kia sagde ...

Lisbeth - Tak, jeg er også virkelig glad for den.

Anonym - Ja, også til 38kr. Så kan Monki bare smutte.. :)

Julie M - Tak! Den passer bare helt perfekt.

Julie G - Det var et godt fund, ja.

Kia.

Cathrine sagde ...

fuck et kup, den sidder jo perfekt på dig, og hvor er den flot.
SNYD

Kia sagde ...

Ja, det er et rigtig kup! :) Og tak.