20. maj 2009

Onsdagsudflugt i h&m.

Efter arbejde tog jeg et smut forbi h&m på Amagertorv, som eftersigende havde fået nyt på hylderne. De havde bl.a. fået Divided Exclusive på hylderne. Der var virkelig mange fine ting, må jeg sige!

Jeg spottede bl.a. disse fine bustiertoppe. Jeg prøvede begge, men de var ikke lige mig. Den blomstrede havde en underlig form og mit brystparti blev trykket helt sammen. Den nude bustier havde en perfekt fit, men farven er meget lig min hudfarve og den går altså ikke.
Disse shorts havde en fin grå farve, men et knapt så lækkert fit på mig. De posede ved skridtet.
Den grå kjole var lækker i kvaliteten og den sad perfekt på mig. Desværre har jeg ikke 500kr til en kjole for tiden. Hvis du mangler en fin grå kjole til 500kr, vil jeg klart anbefale denne.

Dette fine jumpsuit havde jeg i indkøbskurven i morges kl. 9 på h&m's hjemmeside. Jeg blev afbrudt, da jeg var på job og da jeg vendte tilbage en time efter, var den helt fjernet fra siden. Jeg købte den heller ikke nu, selvom jeg er stadig ret vild med den. Noget siger mig at jeg ikke vil få den brugt nok.

Denne oversized tee fandt jeg i trendafdelingen og den kostede 198kr. Jeg tror den vil være god til et par denimshorts og gladiatorsandaler. Jeg har længe ledt efter en simpel LBD, denne sorte er perfekt og sad så godt på mig.

Fin LBD til 198kr.



Denne denimkjole kostede 298kr. Den er så fin! Desværre røg den heller ikke med hjem. Jeg har en ting med stropløse kjoler, synes de er alt for festlige til hverdagsbrug. Men det er nok bare mig.

Generelt er priserne og kvaliteten gode i denne omgang af Divided Exclusive. Jeg hørte fra en veninde der arbejder i h&m at der kommer endnu mere hjem i næste uge..

21 kommentarer:

Fuglen sagde ...

Prøvede også den lille blomstrede og giver dig helt ret! Man lignede jo en 12-årig med den på!
Absolut ikke flatterende.. og den havde jeg ellers glædet mig til..

Julie G sagde ...

Har også haft fingrende i LBD, desværre havde de ikke flere i min størrelse :( Men den er MÆGTIG fin på dig! Køb den!

Marie sagde ...

Hvordan var størrelsen på den grå kjole? :-)

Kia sagde ...

Fuglen - Ja, noget var galt med den bustier.. :)

Julie G - LDB var mit eneste køb idag og tak.. :) De havde kun (mange) str 38 tilbage, lige min str..

Marie - Den var lille i str.

:)

Anonym sagde ...

LBD'en - hvilket stof er den i? (:

Frederikke sagde ...

Hej Kia,

Er meget stor fan af din blog! Og kunne lige se, at du linker til vores side herinde - tusind mange tak for det :) - men vi besluttede os for at gøre hjemmeside-navnet lidt kortere og hedder derfor nu kun www.min-mannequin.blogspot.com :) Men det er virkelig pænt af dit, at linke til os!!

Btw. så sidder denimkjolen totally fabulous på dig.

- Frederikke, Min Mannequin

Kia sagde ...

Tina - Vi er ihvertfald to.. :)

Pernille - Viscose og noget andet.. Meget stramt og tykt.

Frederikke - Tak. Det retter jeg snarest.. God aften.

camilla // olinesmor sagde ...

Så er det bare total øv at H&M i odense er en skod H&M, der hverken har trend eller divived exclusive.

ØVØVØØVØØVØVØ og 1000000000 x øv

Karen sagde ...

Jeg bruger mine stropløse kjoler med en hvid tank under, synes det dresser dem rigtigt meget ned. Bare et lille tip, synes nemlig også denim kjolen er rigtig fin til dig.

karenwrocks.blogspot.com

Naja, En lille pose støj sagde ...

Jeg købte faktisk denimkjolen i vores H&M forleden, faktisk dagen før de måtte have den i butikkerne. :) og ja, som Karen også siger så er en tanktop helt fantastisk til at dresse en stropløs ned, eller en rå cardigan. Købte en i grå fra H&M til 179 kr som også kan ses på min blog. Den vil jeg bruge sammen med kjolen, tror jeg. :)
og hvor er den oversize t-shirt også bare fed! Den havde de ikke i vores H&M.
- Naja

Pixels og Poesi sagde ...

hvordan var denimkjolen i størrelsen? :)

Mille sagde ...

Helt enig mht. til den blomstrede bustier.. Der var noget helt galt med den jo! :)

Ved du om der kommer andre ting fra kollektionen i næste uge, eller kommer der bare mere af det samme? Jeg synes nemlig, at det hele var der.. I hvert fald af hvad jeg har set fra kollektionen..

Kia sagde ...

camillah - Du kan finde nogle af tingene online.. Måske det hjælper lidt på humøret.

Karen - Ja, det er også en god ide, jeg synes ikke det er så pænt til mig med en tank under..

Naja - Cool. Den med nitter er fra Trend og de havde vist lige pakket det ud..

Betinaple - Den var true to size, så at sige.. Jeg er en 38 og jeg passede en 38 perfekt.

Mille - Nå ok.. Så nu er vi tre der synes det. Er der andre? :) Mine veninde sagde at der kom flere ting fra kollektionen. Om det er mere af den nuværende eller andre ting, det ved jeg ikke.

Kia sagde ...

Mille - Det er forresten nogle fede ting i har investeret i.. Jeg har desværre ikke boksen for tiden.. Men overvejer meget den hvide sag. Må ind og prøve den igen imorgen..

Kia.

Pixels og Poesi sagde ...

tak for svar :) hm. så ved jeg godt nok ikke hvilken str. jeg skal gå efter. er nemlig 36 i divided og 34 i det alm. mærke.

det er ikke alle H&M'er der får de her ting, vel?

Jeanne sagde ...

Har også lige købt LBD-kjolen. Den sidder virkelig fantastisk :)

Kia sagde ...

Betinapple. Denimkjolen er fra H&M trend. Måske det hjælper på dit størrelsesproblem..

Jeanne - Fedt! Det var også mit eneste køb. Klassisk flot snit. Perfekt til alt!

Pernille sagde ...

De shorts er bare SÅ lækre. En skam at man kun kan få dem i København..

Kia sagde ...

Hej Pernille. Ja, de er ret lækre som de ligger der. De er desværre ikke så lækre på, de poser helt vildt i skridtet og det ligner man har en ***.. :) Måske er det bare min krop.. :)

Kia.

Pernille sagde ...

Det lyder i hvert fald mindre lækkert. Stephanie fra Anywho har på et tidspunkt vist dem, der sad de ret godt. Men det skal sikkert passe at de heller ikke sidder flot på mig.

Kia sagde ...

Jeg synes heller ikke de så, specielt hotte ud på Steph fra anywho og hun ser lækker ud i alt jo.. Men jeg tror det er et spørgsmål om kropsform og sådan..

Kia.