22. maj 2009

Day and night.



I dag mødtes jeg med min veninde Nina i indre by. Vi spiste brunch og nachos, det var skønt! Vi skulle bl.a i stof2000 og købe stof til DIY-tørklæder. Mere om det senere. Jeg skulle også prøve den hvide kjole som jeg endte med at købe.. Denne aften skal bruges i godt selskab med god mad og druk hos gode venner på Østerbro. Jeg har valgt at tage min nye LBD på, den sidder bare så godt! Hav en rigtig dejlig aften derude.

Dagens - Jeans fra cheap monday, silkeskjorte fra genbrugen og pashminasjal fra indiska.
Aftenens - LBD fra h&m, sko fra Jette Riis og blå blazer fra genbrugen.

8 kommentarer:

Julie G sagde ...

FED blazer! Godt fanget! :D

Anonym sagde ...

Kia du ser super lækker ud :-)

Knuz din mor

Kia sagde ...

Hej Julie. Ja, det var et godt fund.. :)

Tak mor! :)

Anonym sagde ...

Hej! Hvad såtr LBD for?

Kia sagde ...

Hej. LBD står for little black dress.. :) Kia.

Maria sagde ...

Mon du skal have gang i noget AA-inspireret med det nyindkøbte stof? God fornøjelse uanset hvad formålet er og god weekend!

/Maria

Sif Pumpkin T. Wagner sagde ...

jeg er VILD med din blazer!!

xo.

http://houseofpumpkin.blogspot.com/

Kia sagde ...

Hej Maria.. Ja, du har fat i noget.. :)

Hej Sif - Tak, det er jeg også..

Kia.