26. maj 2009

Den kom med posten - Bustier.



(Husk at du kan klikke på billederne og se en større version.)
Forleden lå denne fine bustier fra asos i min postkasse. Den sidder perfekt og jeg glæder mig til at bruge den under transparente toppe og kjoler og som vist sammen med tanks med dybe udskæringer. Den kostede mig 180kr med porto, så vidt jeg husker. Godt køb.

Nu skal jeg spise lasagne helt alene. Mine kæreste er rejst til Polen i søndags. Glæder mig til han kommer hjem derfra på fredag, så han kan spise aftensmad med mig.

13 kommentarer:

~Sine~ sagde ...

Den er mega fed!

Mille sagde ...

Ej, den har jeg også lige fået med posten i dag.. Den er bare så fin!

Vibeke sagde ...

Nej en god idé, lige hvad jeg kunne bruge :) Jeg er også alene (= diy sushi), men min kæreste kommer heldigvis hjem i morgen.

- Vibeke

Kia sagde ...

Sine - Ja, fed og billig! :)

Mille - Jeg så godt dit indlæg om dem. Havde købt den et par timer før. Det var ret sjovt. Jeg var nervøs for størrelsen, men den sidder heldigvis perfekt. Nu overvejer jeg den i koral.

Vibeke - Godt, og den er jo til at betale.. :) Mhhm, det lyder godt med sushi. Det allerværste ved at mine kæreste er væk i længere tid er at spise alene og gå i seng og vågne alene.

Kia.

MTS sagde ...

Hvor er den flot :)

Har tit overvejet at købe undertøj på asos, men jeg kan slet ikke finde ud af de BH størrelser - har du nogen idé om hvor jeg kan finde en guide?

Synes forøvrigt at din blog er rigtig fin!

Kia sagde ...

Hej MTS,

Tak skal du have.. Dejligt at få lidt ros. Jeg har faktisk heller aldrig købt undertøj på asos, netop pga. størrelsesproblemet. Men så fandt jeg denne side:

http://www.85b.org/bra_conv.php

Og den hjalp mig rigtig meget. Håber at den kan hjælpe dig.

Kia.

rijaH sagde ...

Hold da op den er virkelig flot :) tillykke med den ;D

Kia sagde ...

Hej Maria..

Tak! :)

MTS sagde ...

Tak skal du have! Havde lige præcis googlet mig frem til samme side, den er meget anvendelig :)

Men men jeg er ikke så erfaren mht ASOS, så er pludselig i tvivl - er deres (undertøjs) størrelser i US eller UK? For det gør jo en forskel her. Håber du kan/gider at hjælpe mig igen :)

Ha' en god aften.

Kia sagde ...

MTS,
Godt at du kan bruge den.
Selvfølgelig. De fører UK størrelser.. :)Og sender fra UK.

Kia.

Carla sagde ...

Lækkert køb. Hvis bare jeg kunne finde ud af at købe sådan ting til mig selv. ;-)

Eva sagde ...

Hah! Jeg læste overskriften som "Den kom med posten - Buster."

Så ved jeg, at jeg er for træt. Den er rigtig fin. Har længe overvejet at få købt noget lignende, da jeg har flere transparente tanks med store ærmehuller. Så en bustier ville være bedre end en tubebh. Må vist på jagt ;)

Ditte sagde ...

Uh, den er virkelig flot! Altid godt med noget inspiration:)

Jeg har lige startet min egen blog, hvis du skulle have lyst til at tjekke det ud.

http://modeild.blogspot.com/