15. juli 2010

Jeg har været ved frisøren i dag..

Photobucket

11 kommentarer:

Julie Leander sagde ...

Ihh vi vil ikke se det der er blevet klippet af men det som er tilbage ;)

Anonym sagde ...

åh!

Mia Vogt Andersen sagde ...

wow.... glæder mig til at se dit nye (korte?????) hår! :)

Anonym sagde ...

Årh, den klæder dig godt den page!! Very Medina..
Virkelig flot, Kia :)

Kh. Michelle

Anna sagde ...

Vil seeee!

Tina sagde ...

Ej, så er du jo nok rent faktisk blevet klippet så kort, som jeg syntes det så ud til på Twitter :)

Kia sagde ...

Jeps!! Billeder følger.. :)

Tanja sagde ...

Wow! Det er meget hår der ligger der:) Glæder mig til at se din nye frisure:)

Kia sagde ...

Ja, nu har jeg også meget hår at gøre godt med.. :)

Kia.

annelouise. sagde ...

så var det ikke bare et tilfælde, ved billedet på twitter!? det er så så fint!

Kia sagde ...

Hehe, nej. Det var taget lige efter frisørbesøg.. :)

Kia.