1. juli 2009

1. juli - Hvid denim.




Sikke et mærkeligt vejr det har været i dag. Tidligere skinnede solen i København. Det har været lummert hele dagen og min cykeltur fra Amagerbro til centrum fik mig til at svede i ansigtet. Det plejer jeg altså ikke at gøre - klamt lummert vejr :) Nu ser himlen ud som om den trænger til at regne. Det trænger jeg også til at den gør. På fredag tager jeg jo på Roskilde og jeg gider altså ikke inhalere urinstøv. Lidt regn vil hjælpe på det problem.

I dag har jeg været en tur inde hos INQ PR og se på tøj fra bl.a. just female, samsøesamsøe, sand og smykker fra Efa Atling. De havde en del fine ting, som jeg vil vise jer en af dagene. Dagens kluns består af et par hvide denimshorts købt på udsalg i Zara til 99kr. Jeg har længe haft kig på hvide denimshorts, men har aldrig rigtig fundet et par hvide shorts med det perfekte fit. De her sidder bare perfekt på mig og så havde de jo en god pris.

Dagens - Shorts fra Zara, bustier fra Gina Tricot, tynd strik fra Vila, smykker fra JC, H&M og Carré.

3 kommentarer:

Frida sagde ...

Kia!! Wow, fedt outfit. Neglelakken er så fin. Hvor er den fra?
Kh Frida.

Anonym sagde ...

Hej Kia!
Hvornår købte du trøjen fra Vila?? Farven er vildt sød :) fedt outfit!
Hilsen Laura

Kia sagde ...

Hej I to,

Farven på mine negle er fra Depend. De koster 19.50 i Matas og farven er nr. 161.

Købte min vilastrik for flere måneder siden. Men du kan få noget lignende i butikkerne nu.

Kia.