17. juli 2009

Åh Harry!



The Graduate - Elle UK august 2009.
I formiddags nåede jeg ind og se "Harry Potter og halvblodsprinsen" i Imperial. Jeg er en ægte Harry-nørd og har læst alle bøgerne på engelsk og dansk. Filmene har jeg det fint nok med og plottet er business as usual - Harry, Ron og Hermione skal redde verden fra onde onde Voldemort. Jeg husker stadig Emma Watson som den lille pige med det viltre hår og bliver hele tiden mindet om at hun er en ung dame og et stilikon. Jeg er ret vild med stylingen i dette photoshoot, synes at det får hende til at se voksen og sexet ud.

..Hvis du er en smule nørdet (som mig!) vil jeg anbefale dig at tage ind og se "Harry Potter og halvblodsprinsen". God fredag!

6 kommentarer:

Maria sagde ...

Åh ja - jeg skal selvfølgelig også ind og se filmen, selvom jeg er større fan af bøgerne :) Og så drømmer jeg om de halskæder Emma Watson har på forneden til venstre. Jeg vil ha' dem alle! Og toppen.

/Maria

Katrine sagde ...

Freja og jeg tog eftermiddagsforestillingen i Imperial - GOD film, men den kan nu stadig ikke leve op til bøgerne (på engelsk selvfølgelig :)

K.

Kia sagde ...

Ja, bøgerne er selvfølgelig bedre end filmene..

:)

Kia.

Christoffer J. sagde ...

Det først lige nu gået op for mig at de billeder er af hende! Jeg har ikke set billeder af hende lang i tid, så WOW hvor hun sexet og lækker. Fra jeg så den første film som mindre, har synes at hun var sød og flot, og det holder jeg stadig fast i, dog med flere tillægsord som sexet, lækker, flot og hot.

Kia sagde ...

Hej Christoffer,

Ja, hun er blevet en HOT mama! :)

God aften,

Kia.

Cæcilie sagde ...

gud, jeg lagde først mærke til at det var hende da du skrev det nedenunder. Jeg har lige set filmen i dag, den er super (: