29. juli 2009

Dagens detaljer.



Sandaler fra asos.com og tørklæde fra h&m.

10 kommentarer:

Rillo sagde ...

det der med strømperne er altså et NO GO!!!! det ser mega kikset ud at der er "tå" på strømperne!!! det ville se meget bedre med strømpebukser UDEN tå :)
ellers super fin blog, kigger ofte forbi :)
kh Rillo

Kia sagde ...

Hej Rillo,

Tak for de fine ord.

Jeg bruger rigtig meget strømpebukser i sandaler fordi DK er skidekoldt og jeg synes det er helt fint med strømper i sandaler.
Smag og behag.

Kia.

Louise sagde ...

Kan man stadig købe tørklædet? Og hvilken t-shirt er det, du har på? :)

Kia sagde ...

Hej Louise,

Der er mange tørklæder tilbage i H&M i København i al fald. Blusen er sådan en halvkort en fra topshop.
Det er den her:

http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=174500&parent_category_rn=163490&productId=1200232&langId=-1

Kia.

Louise sagde ...

Den er i hvert fald rigtig fin.. Eller det er begge ting. Jeg er vilde med dine detaljer! :)
Jeg vil prøve at lede efter tørklædet i hvert fald så :)

Kia sagde ...

Hej igen Louise,

Det koster vist 129kr og er ret stort. Det er vist oprindelig en sarong og de kan findes blandt badetøjet, hvis du ikke kan finde dem blandt tørklæderne..

Tak forresten, mit outfit var kedeligt, den dag, men det var detaljerne ikke..

Kia.

Louise sagde ...

Okay, mange tak for tippet :)
Det er lige netop det, med så netop at style resten lidt op med fine detaljer :)
Jeg så forresten også en rigtig smuk pige i dag, der bar selvsamme tørklæde, hvilket absolut ikke gjorde min købetrang mindre, så jeg må helt sikkert på jagt snarest muligt, for det ser virkelig lækkert ud, og 129 kr. er jo også billigt, hvis man nu får brugt det en del.

Kia sagde ...

Nemlig! Også er det dejlig blødt..

God jagt,

Kia.

Rillo sagde ...

jamen jeg bruger også tit strømpebukser i sandaler og det ville se super fint ud med strømpe bukser UDEN tå altså den der "streg og det der er lidt mørkere end andet på strømpen" der yderst på strømperne ved tæerne... ved ik rigtig om du forstår??? :) det er det jeg synes er kikset, altså ikke at have strømpebukser i sandaler ;)

Kia sagde ...

Hej Rillo,

I get the point. Det var måske bare måden du skrev det på. Jeg har også dårlige dage, hvor jeg er usikker og træt.. Så jeg opfattede det måske lidt værre end det var.

Kia.