23. juli 2009

Vi giver regnen et brusebad, så solen kommer og er så glad!



Øvvvvvvvv, hvor det regner! Er det ikke meningen at jeg skal bruge mine fridage på Bryggen og i Amager strandpark? I stedet har jeg har brugt denne dag på at besvare store mængder mails, få orden i min kalender, vaske tøj og overveje den her kjole igen. Jeg var nemlig lige inde og få lagt den til side igen.. Det er svært! :)

Min telefon afgik ved døden i nat. Jeg prøvede genoplivning, men der er ikke noget at gøre. Endnu en irriterende udgift for mit lave budget. Pis! Nogle der har erfaring med en billig telefon, der har en god kalender, nem sms-funktion og et ok kamera? Del gerne dit tip!

Dagens står lige nu på regntøj - hunden lufter jo ikke sig selv. Men indenunder og resten af dagen har jeg haft dette på - Shorts med nitter fra Zara, bluse fra H&M og nye bløde indianersko fra Asos.

..Også får I lige den her - God aften, piger (og drenge).

7 kommentarer:

christina sagde ...

Nokia 6300 vil jeg anbefale! Min mor har den, og hvis min telefon gik i stykker i morgen, ville jeg købe den. Den koster ikke forfærdeligt meget hvis man køber den med et abonnement, så du burde ku finde den til billige penge hos dit nuværende teleselskab. Fx koster den 300 hos Telmore, og så er du forpligtet til at bruge 199 på tale og sms (hvilket de fleste vel gør alligevel) hver måned i 6 måneder. Men god solid telefon, min mor har haft den et år og har ikke haft nogle problemer.

A. sagde ...

hej kia har lagt mærke til du ikke bruger hæjtaljede shorts, jeans osv. da det er virkelig in lige nu og du skulle forstille at være moderne ville jeg bare spørge hvorfor.

Kia sagde ...

Hej Christina,

Tak for dit fine råd! Jeg er i fuld gang.

Hej A.
Vi har vel allesammen forskellige beklædningsdele der passer os. Jeg synes ikke så godt om højtaljede shorts og jeans til min krop. Jeg vil bestemt ikke være fashion hvis jeg ikke føler mig godt tilpas.

God aften,

Kia.

Katrine sagde ...

Vil bare lige støtte op om 6300 :-) Super fin, enkel og billig telefon! - Og holdbar!

Maria sagde ...

Min Nokia 6300 har overlevet, at jeg hældte yoghurt ned i tastaturet. Men jeg må sige, at den tager ikke særlig gode billeder, med mindre man er ude i sollys. Det er vel også værd at tage med i overvejelserne, hvis du vil bruge den til fotografi.

/Maria

Anonym sagde ...

Hej Kia
Vi har lige vaeret i den fedeste butik herovre i Californien ... Du ville have elsket den!
Den hed: Charlotte Russe, du kan se den paa: www.charlotterusse.com

Knus Moster P

Christoffer J. sagde ...

Jeg vil anbefale at kigge hos 3, for de har nogen rigtig gode tilbud. Jeg har lige købt mig en LG som er en af de letteste mobiler jeg lænmge har haft.
God jagt