8. juli 2009

INQ PR - Just Female.

I sidste uge var jeg på besøg hos PR-firmaet INQ PR. De repræsenterer diverse tøjmærker og står for promoveringen af dem. De inviterede mig op i deres showroom, hvor jeg så på tøj fra blandt andre Just Female, Samsøesamsøe, Sand og Levis. Især Just Female har nogle interessante items i deres kollektion.

Den korte læderjakke er rå og alligevel feminin, fordi den er så kort. Jeg vil bruge den over mine sommerkjoler, så de kan holde helt ind i efteråret. Den ternede blazer med dobbeltknapper er en item, som jeg gerne vil have i mit klædeskab. Jeg synes at den er virkelig lækker.

Fine jeans med cool vask.
Den gråmelerede body minder mig om American Apparels bodys. De kan bruges med en højtaljeret nederdel eller en transparant kjole. Jeg har en ting for denimkjoler og denne kjole faldt lige i min smag, især pga. lynlåsdetaljen.
Kort lærredsbikerjakke. Som læderjakken vil den være cool over sommerkjoler.
Mit hjerte sank, da jeg så det her seje armbånd med små nitter. Det må jeg eje!

Just Female er helt sikkert et mærke, som jeg vil holde mere øje med i fremtiden. Så vidt jeg kan forstå er det til at betale og kan fås i bl.a. Illum og hos smartgirl.dk.

8 kommentarer:

Pixels og Poesi sagde ...

ved du hvornår denimkjolen kommer i butikkerne og hvad den kommer til at koste?

Katrine sagde ...

Ej, jeg er helt med på de armbånd. Hvor er de fede!!!
Det er en hel række af enkelte armbånd du har på, ikke? Kender du prisen? :)

/ K.

Asha sagde ...

Synes din ring er fin:)

mvh Asha
http://ashaterne.blogspot.com

Anonym sagde ...

Syntes også, at Just Female er et virkelig fedt mærke .
Indtil for bare et år siden, var mærket ikke så tiltalende for mig, men de har virkelig gjort en fantastisk udvikling i deres kollektioner (:
Elsker virkelig også demin kjolen .

Anonym sagde ...

ja, ville også gerne vide, hvornår blazeren kommer ud?? Hvis de informerede dig om det??

Camilla sagde ...

jeg synes også at Just Female er super fedt. Det er dog lidt ærgeligt at det er blevet så mainstream, så jeg synesw det er vigtigt at mikse det med noget andet, for at få sit eget udtryk :)

Kia sagde ...

Hej piger,

Jeg er lige igang med at få priser og datoer for hvornår tingene lander i butikkerne. Væbn jer med tålmodighed.

Min ring er forresten fra H&M.

Kia.

Kia sagde ...

Hej piger,

Alle disse ting kan findes i butikkerne i august.

Kia.