15. juli 2009

Onsdagen indtil videre..

Dagen startede tidligt i et fotostudie i NV. Jeg skulle have taget et portrætbillede til Chili. Det er som om at mit ansigt strejker, når jeg skal stå foran en fotograf. Nu må vi se hvordan det blev.. :) Efter billederne tog jeg videre til et andet fotostudie, hvor augustforsiden til Chili skulle skydes. Jeg fik lov til at style lidt, selvfølgelig med kyndig hjælp og vejledning fra Karne og Martin. Karne er kreativ chef og Martin er AD'er. Jeg glæder mig til at se den endelige forside. Billedet blev så godt og Modellen Josefine var virkelig dygtig. Det var fedt at være med til - vildt at Chili lader mig være med til alt det her, kun udfra mit glatte ansigt og bloggen. Go Chili!
Behind the scenes.
I morges da jeg tog hjemmefra var det rimelig køligt, så derfor har jeg ret meget tøj på i dag. Blazer fra Zara, madonnatee fra H&M og shorts er et DIY-projekt.

Mit program for dagen er endnu ikke slut. Kl 16.30 skal jeg mødes med min veninde Katia i indre by. Vi skal ud og nyde det gode vejr i København sammen med Molly. Jeg håber på noget sushi. God dag til jer alle!

9 kommentarer:

Lilesøster sagde ...

Chili er for nice! ;)
Glæder mig til at se dit præg på næste udgave..

Anonym sagde ...

Cool.. det må være en fed oplevelse! :) Godt gået..

Lillesøster sagde ...

Ja der skulle så have stået lillesøster i forige besked ;)

Charlotte D sagde ...

Tillykke med det Kia :)

Fotografen hed vel ikke tilfældigvis Thomas vel?

C

Kia sagde ...

Hej hej,

Jo det var altså nye og spændende.

Charlotte, jo han hed Thomas Skyum. Meget flink og dygtig.

Kender du ham?

Kia.

Charlotte D sagde ...

Ha synes nok, jeg kunne kende ham... Ja, det er en af mine gode venner ;)

C

Kia sagde ...

:) Nå ok. Det er da sjovt. Verden er lille.

Kia.

Mikkel Radicke sagde ...

Elsker The Lab! Rigtigt gode studier der er der .. Lavede selv et photoshoot til Arena der ..

Lyder som en hyggelig dag :)

Kia sagde ...

Hej Mikkel

Vi var ikke på the lab.. :)

Men har hørt om the lab før.. Luksus studier.

Kia.