23. juli 2009

Tempore PR - Dr. Martens og andet.


Jeg vil virkelig gerne have et par Dr. Martens. Jeg er mest til de klassiske sorte, men hvis man er frisk kan man få alle mulige varianter. Et par klassiske Dr. Martens vil være perfekt med mine sommerkjoler og en cardigan her til efteråret.
Ilse Jacobsen Hornbæk forbinder jeg med knapt så kønne gummistøvler og mor-tøj. Disse to items fik min opmærksomhed - Den fine strikkjole ville være perfekt med et par Dr. Martens og en blazer. Jeg elsker pailletter på alting - Denne vest er laber!

Casio ure er cool, tilpas retro til min stil og til at betale. Jeg faldt over dette hvide ur. Måske et muligt fødselsdagsønske?


Jeg går med strømpebukser hele tiden og elsker strømpebukse-afdelingen i Illum og Magasin. Pro Tempore havde en del strømpebukser fra mærket Vogue. Klart et mærke, som jeg vil holde øje med i fremtiden.

Er jeg den eneste med en Dr. Martens-fetich for tiden?

18 kommentarer:

karenmarie sagde ...

hihi har allerede købt mig et par. blomstret dog:)

Agent007 sagde ...

jeg er også meget hook på dr.martens pt... overvejer om jeg skal have mig et par igen, havde et par for 10 år siden... :)
nogen der ved hvor meget de koster? og om man evt. kan købe dem i usa, da jeg skal afsted om snart :)

Line sagde ...

Det er ret sjovt, at de er blevet så populære igen. Jeg havde faktisk et par i sort, som jeg købte for omkring tolv år siden (!). Men de er blevet væk, og jeg ved, at jeg aldrig ville smide dem ud, da de jo er klassikere, og de var i fin stand. Det er så ærgerligt - håber jeg finder dem en dag.

[Spitzenklasse] sagde ...

uh, jeg ved ikke helt om jeg er klar til Doc Martens igen. Havde op til flere par også for omkring 10 år siden. Tror endda stadig man kan finde hhv. et par blomstrede, mørkeblå og et par tullesko hos mine forældre...

Men altså.. tror ikke jeg er klar endnu. Finder sikkert ud af jeg er, når jeg om et par måneder ER flytter hjem fra London...

Mona sagde ...

jeg tror aldrig jeg bliver at se med et par dr. martens på. men du er vist ikke den eneste, de er blevet temmelig populære blogverden over (;

Aveline sagde ...

Jeg elsker dem.. Ved bare ikk om ens fødder kommer til at se for store ud i dem?

Kia sagde ...

Jeg kan bare se mit selv i mine sommerkjoler og Dr. Martens hele efteråret.. Det bliver godt! De kan bl.a. fås hos asos.com til ok penge. Omkring 1000kr tror jeg..

Jeg var en poptøs og nåede aldrig Dr. Martens bølgen i 90'erne. Jeg gik i Buffalos. HOT!

Kia.

Kia sagde ...

Rosa - Arrj, det er forskellige modelller.. Så tror jeg at man kan vælge dem der ser mindst ud.. :)

Agent007 - Selvfølgelig kan de fåes i US. og til billige penge..

Kia.

Helene sagde ...

Jeg har overvejet dem MEGET på det sidste - men er de alle sammen shiny? eller kan man få et par matte sorte?

A. sagde ...

slet ikke. jeg synes nu at ilse jacobsens gummi støvler er over fede!!

Kia sagde ...

Hej Helene,
Man kan sagtens få dem i matte også. Tjek asos.

Hej igen A,
De er bestemt heller ikke helt forfærdelige. Jeg forbinder dem bare med forstadsfruer af en eller anden grund.

Kia.

Anonym sagde ...

Uh er STOR fan. Købte nogen i sølvgrå sidste efterår, og jeg glæder mig nærmest til jeg kan have dem på igen. De er så lækre!

Helene sagde ...

Jeg må lige kigge igen så (:

http://blogalahelene.blogspot.com/

Tigeren aka Chau sagde ...

Nej, jeg er også vild med DM. Jeg har selv et par med blomster. Jeg er på udkik efter et par sorte efter slidte. Jeg havde dem selv for 15 år siden, men jeg kan ikke finde dem, så jeg har nok solgt dem i en hjerneblødning...øv....

/Chau
http://thetigerakachau.blogspot.com/

Charlotte sagde ...

Elsker dem! Bruger selv mine sorte med f.eks lange skjorter, t-shirts og kjoler og de er bare perfekte til at give alting lidt kant. Derudover holdt de mine fødder tørre under en festival fornylig, så kan kun anbefale dem, de holder jo også en evighed.. Og ja, det er 2. omgang jeg er på, brugte dem første gang i folkeskolens ældste klasser/gym.

Anonym sagde ...

Elsker Docs!
Min bror havde et par mørkegrønne for omkring 10 år siden. Hvorfor de blev smidt væk uden at spørge mig, ved jeg ikke. Bitter? Nej da, slet ikke. Haha. (: SKAL ha' fat i et par.

Anonym sagde ...

de kan købe billigt på trendsales. leder man læge nok, er de der i den rigtige str. har netop selv købt to par:-) til 400,- !!

Ida :D sagde ...

Jeg har et par gule og pink lakeret Dr. Martens :). Det er de mest behagelige sko jeg nogensinde har haft, og de er sjovt nok også gode at løbe i. De er meget skridsikrer (syntes jeg) på is og glatte underlag om vinteren, og de får ikke ens fødder til at se store ud :). Også får jeg tit komplimenter for dem :). De koster omkring 600 - 1000 kr, men de er billigere i USA. Begge mine er 8-huls :).