9. juli 2009

Seneste køb - Asos.




Jeg mangler sandaler og kan godt lide at have flere forskellige par at vælge imellem. Disse landede forleden i kurven hos asos.com. De øverste par kostede ca. 170kr og de nederste gav jeg lige omkring 100kr for. Jeg synes at de øverste par er vildt festlige og jeg vil bruge dem sammen med et hverdagsoutfit for at få lidt fest ind i hverdagen. De nederste par har en fed detalje, nemlig et fint hjerte.. Man kan lige ane det på billedet. Hvis du også står og mangler sandaler til gode priser, så tjek asos.com og deres gode udsalg.

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvad blev porto for disse to? Og kan man risikere told osv. på Asos?

mille sagde ...

jeg har de øverste - og hver gang jeg har haft dem på ender jeg med sår på hælen.
Skoen er meget stiv i det så når man træder følger skoen ikke foden også slider remmen som man har om anklen og vupti - så har man et åbent sår på hælen :s

Sara sagde ...

Til anonym: Nej man kan ikke risikere told, når man bestiller fra asos. Der kommer kun told på, hvis man køber fra hjemmesider udenfor Europa. Asos er fra England.
Og mht til porto synes jeg det er ret fornuftig pris på asos, nemlig ikke for dyrt

Katrine sagde ...

Hej Kia - hvor er det fedt med hjertedetaljen! Er du nået videre med vores "projekt"? Inden jeg får helt kolde fødder.. :)

Hej hej, K.

Anonym sagde ...

Okay, mange tak for svar! :)

Ville nemlig købe de øverste, men hvis de giver sår og gør ondt, vil jeg da ikke...

Kia sagde ...

Jeg mener at jeg betalte ca. 50ddk i porto for disse to par. Og som Sara siger, så risikerer man ikke told på varer fra UK.

Mille - Det lyder kedeligt. Heldigvis er fødder forskellige.. Håber jeg.. :)

Katrine - Projektet er i fuld gang.

Kia.

Helene V sagde ...

Jeg har netop modtaget den lilla version af det første par i dag, og jeg må give Mille ret i at de er stive. Umiddelbart er det ikke noget minus for mig, for slatne hælkapper har jeg det med at træde ned, og dermed træde hul i.
Jeg gik også en rimelig lang tur i dem, uden at få hverken sår, vabler eller på nogen måde ømme fødder :)

Anonym sagde ...

Kære Kia ...
Tror du har arvet flere gen fra din moster ... Bla. sko/støvler genet ;-)
-Moster P

Kia sagde ...

Pointtille - Jeg håber at min fod kan klare mosten.. :) De er så fede.

Hej Moster - Ja, vi er jo også i familie. Mit skogen er helt intakt og stort.. :)

Kia.