11. juli 2009

Mig og Molly.



Jeg startede dagen med at mødes med et vennepar. Vi spiste den dejligste brunch og snakkede om vores kommende ferie i Spanien. Jeg glæder mig virkelig meget til at komme væk fra København og nyde livet i en lille spansk by. I onsdags hentede jeg vores feriebarn Molly, som er en sød lille mopsepige. Torsdag morgen startede hun dagen med at tisse i vores seng og lave nr. 2 i vores køkken. Jeg tror at hun var nervøs over at være i storbyen. Men nu er hun faldet godt til og ligger helt tæt op af mig, mens jeg skriver dette indlæg. Hyggeligt!

Senere i aften skal jeg mødes med Nina, vi skal ud og drikke en cocktail og fortryde at vi ikke købte billetter til Britney i Parken. God lørdag!
Dagens - Grå blazer fra Topshop. Shorts, tank og bustier fra Gina Tricot.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nøj, hvor er du bare heldig, at skulle passe så sød en hund! Jeg elsker simpelthen bare mopse! De er så dejlige...
Flere billeder! ;)
Kh Stine

Kia sagde ...

Hej Stine,

Ja, hun er rigtig sød og det er dejlig med lidt liv i lejligheden.

Flere billeder kommer. Imens kan du tjekke www.pernillesmops.dk. Hvis du er mopseelsker.

God dag, Kia.