28. juli 2009

TIRSDAG - Søster og sushi.


Jeg kan mange ting på en gang og mit job som lærer har lært mig at multitaske - Sådan noget som at tale med to elever på én gang, mens man skriver på en tavle OG deler kopier ud. Ja, det kan jeg, det er mit talent! Her klarer jeg både utålmodig hund, frisk sushi og underlig posering.

I dag har været en god dag. Jeg har brugt den sammen med min søster og Molly. Nu vil jeg gøre rent og imorgen vil jeg gå på jagt efter de der satans haremspailletbukser fra Vero Moda. Har du set dem i en Vero Moda i København, så giv mig gerne besked!

Dagens - Kjole fra Zara, bustier og jakke fra Gina Tricot, tørklæde fra H&M og nittesko fra Friis og Co.

9 kommentarer:

Trine sagde ...

Hej Kia...

Godt nok ikke KBh, men har lige set dem i Vero Moda i Ballerup i dag!

Knus Trine

Charlotte sagde ...

Hej Kia, har set dem i sort i den vera moda som ligger på strøget ved rådhuspladsen altså over for burger king :-) Der var omkring 5-7stk men palietterne er ret matte...

S sagde ...

Det var dog en sød hund du har! Leder også efter de fine pailletbukser, så hvis du finder dem i en butik nær Strøget, må du meget gerne sige til

/Sophie

Kia sagde ...

Hej piger,

Ok, så der er håb i Ballerup og Strøget.. Må tjekke imorgen. Elsker at de er matte. Kan ikke lide når de er shiny, så det er perfekt.

Ja, hunden Molly er ikke min, og skal snart afleveres tilbage til sin ejer.. Bare en lånehund..

Siger til hvis jeg finder dem, Sophie.

Kia.

THE BANDITS sagde ...

Du ser virkelig fin ud i det outfit Kia! Kjolen er super sej til dig :)

/Mette

Kia sagde ...

Hej Mette,

TAK! :)

Kia.

Tikkie sagde ...

Hej Kia!
Jeg har ledt efter præcis sådan et tørklæde i lang tid! Har du købt det fornylig?

Anne Sofie sagde ...

Hej Kia.

Jeg prøvede pailletbukserne på Strøget i lørdags og jeg kan desværre skuffe med at de kradser helt vildt meget. :( Stoffet er så tyndt, så man kan mærke pailletterne igennem og det er dem der kradser. Det er vildt ærgerligt, for de er virkelig fede. Men måske er du mindre sart end jeg er?

Der var i hvertfald mange tilbage. :)

- AS

Kia sagde ...

Hej Tikie,

Ja, der er mange tilbage i H&M i Galleri K og på amagertorv. Det er vildt lækkert.. :)

Hej Anne-Sofie,

Jeg var inde og prøve dem idag og endte med at købe dem. Mærkede ikke kradseri.. Måske havde jeg dem ikke på i lang nok tid? :)

Anyways, tak for dit råd.

Kia.