30. juli 2009

Bloganbefaling - Unlikely.dk

Jeg modtager ret ofte henvendelser fra folk bag diverse projekter og nye modeblogs. Jeg elsker at opdage nye blogs, det er så fedt at se en ny stil og en ny måde at gribe tingene an. Forleden modtog jeg en mail fra Line og Tikkie, som er pigerne bag unlikely.dk. Jeg faldt straks for deres cool stil og det lækre layout. Bloggen er ret afhængighedsskabende og mens jeg tjekkede den, gik det op for mig at jeg havde læst alle deres indlæg! Helt klart en anbefaling herfra - unlikely.dk.

3 kommentarer:

Tikkie sagde ...

Hvor er du bare sej, så fedt at du har overskud til os nye og giver os en chance. Tusind tak fra unlikely.dk!

Frederikka Magikka sagde ...

Haha, jeg har lige lavet præcis samme nummer! læste den hele imens jeg snakkede i telefon. Mega hyggelig og fin blog. Den bliver nu fulgt på BlogLovin. Tak! :D

Kia sagde ...

Hej Tikkie,

Tak og tak og held og lykke..

Hej Frederikke R,

Ja, ik? Den er afhængighedsskabende.

Kia.