13. juli 2009

SHOULDERS!



The Sharp Shoulders - Elle UK august 2009.
Markerede skuldre er tydeligvis noget af det hotteste denne sæson. Jeg troede aldrig at skulderpuder og spidse skuldre skulle vende tilbage - der kunne jeg så tro om igen. Spidse skuldre giver et råt og stærkt look. Det er dog ikke alle der kan bære det. Jeg tror at man i dette tilfælde skal være meget selvkritisk, så man ikke kommer til at ligne en 80'er dronning.

Jeg har forresten den der blazer fra Gina Tricot med meget markerede skuldre til salg, samt en tee fra weekday med skulderpuder til salg. Du finder det på Trendsales. Find link til min profil ude i venstre side.

2 kommentarer:

Delance sagde ...

he he, ja havde heller ikke troet at det ville blive in igen med skuldre pudder, men man skal åbenbart aldrig sige aldrig. Fin blog ellers :)

Kh D

Kia sagde ...

Hej Delance,

Tak skal du have.. :)

Det er noget med at tidligere tiders mode altid vender tilbage. Se bare på cykelshortsne.. Pewww..

:)

Kia.