25. juli 2009

Seneste køb - Redken UV rescue daily sun milk SPF 12.


Som jeg har sagt en million gange før, så skal jeg jo til Spanien i uge 33 og 34. Det bliver så lækkert. Jeg har indkøbt solcreme med høj faktor på apoteket og fandt denne hårbeskyttelse på Trendsales til en god pris. Her er hvad Redken skriver på deres hjemmeside:

"Let naturlig spray som styrker og giver fugtighed til hår, som er udsat for solens stråler. Den danner et skjold omkring håret og beskytter det mod solens skadelige og udtørrende påvirkning. Indeholder SPF 12 til beskyttelse af hovedbunden. Plejer og lindrer hovedbunden. Ideel til fine hårtyper - giver et let og naturligt udseende."

Jeg har aldrig brugt hårsolbeskyttelse før, men jeg får altid solbrændt hovedbund og mærkeligt hår i høj sol. Har I nogle erfaringer med dette produkt? Sig frem!

6 kommentarer:

maria sagde ...

Jeg har næsten lige blogget om produktet:
http://modemedmere.dk/2009/07/08/overset-solbeskyttelse/
/Maria

Anonym sagde ...

Hvad er prisen?

Anonym sagde ...

jeg bruger mærket, bare i shampoo. det er jeg ret tilfreds med, så mærket er i hvert fald noget jeg kan anbefale! :)

Kia sagde ...

Hej Maria og 2 gange anonym,

Tak for link. Det havde jeg set.. :)

Jeg gav 140kr. Men tror det koster ca. 240 i butikkerne.

Kia.

Christina M sagde ...

Jeg har købt den inde på lookfantastic.com, hvor jeg fik den til ca det halve af hvad den koster i Dk. Og har haft brugt den både i Bulgarien og Spanien og mit fine lyse, skandinaviske hår har ikke taget skade af sol og klorvand + min hovedbund ikke er blevet forbrændt hvilket den ofte bliver pga. mit lysehår. Så et super produkt vil jeg sige, har også lige givet den videre til min veninde som smutter til Allicante i dag, så håber hun og dig bliver ligeså glad for den.

Kia sagde ...

Hej Christina M,

Tusinde tak for din anbefaling. Jeg ser frem til at bruge den i Spanien.. Især efter din gode erfaring.

God dag,

Kia.