3. juli 2009

UDEMÆRKET ROSKILDE!


Godmorgen derude!
Jeg er skide glad her til morgen af mange grunde:
1. Det er fredag og solen skinner.
2. Jeg er på vej på Roskilde Festival.
3. Jeg skal se mine kæreste og venner efter et par dage uden den store menneskelige kontakt.

Min endagsbillet gælder fra kl 05.00 til kl 05.00 - Et døgns festival er mere end nok for mig. Siden gymnasietiden har jeg deltaget i Roskilde Festivallen på "fuldtid". Men er altid taget frem og tilbage til festivallen, fordi jeg vel i virkeligheden er ret sart. Med sart mener jeg: At jeg ikke foretrækker fæces og urin på mit toiletbræt, at jeg godt kan lide at vaske hænder et par gange om dagen, at jeg i hvertfald har rene hænder når jeg spiser, at jeg bruger toiletpapir efter toiletbesøg, at jeg ikke gider fryse hele natten i et telt for at vågne og være ved at dehydrere af varme, at jeg ikke krammer med fremmede og sidst men ikke mindst er jeg vel sart i forhold til at give 2000kr for festival, når jeg for de penge kan komme 14 dage til Spanien. Hurra for endagsbilletter!

Jeg regner med at dagen skal bruges på at møde mennesker, drikke øl, høre musik og bare mærke dén stemning, som jeg elsker ved Roskilde. Det er en helt speciel stemning, som jeg nærmest er afhængig af at opleve. Har selvfølgelig tjekket spilleplanen for i dag og jeg regner med at tjekke følgende ud - Mike Sheridan, Little Boots, The Mars Volta, Oasis, Lulu Rouge og Röyksopp. Nu må vi se hvad jeg når. Skal nok huske at tage billeder til jer.

Anyways, en endagsbillet er indkøbt med økonimisk støtte fra mine søde kulturelle forældre og jeg er på vej ud af døren. Hyg jer til vi blogges igen!

6 kommentarer:

Marie sagde ...

Hav en rigtig god dag på festivalle! Her er skønt! Har det for resten helt som dig med det sarte, men jeg er så heldig at have familie i Roskilde jeg kan bo hos - og komme på nettet hos, hih. Jubii :) Kærligst Marie

Ditte sagde ...

Rigtig god festival! Hvis jeg var dig ville jeg tjekke fleet foxes ud. De er helt fantastiske, og jeg tror de passe godt ind i din musiksmag:)

http://modeild.blogspot.com/

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

kiggede lige tilfældigt ind på din blog og så udsendelsen, hvor du var i Godaften Danmark.....og du gjorde det bare super godt.....synes du har en god blog og jeg kan godt lide dit koncept...at det ikke skal være så dyrt....og en god tøjstil du har....pøj pøj med bloggen...og Roskildefestivalen...

Kia sagde ...

Hej piger,

Ja, havde en rigtig godt festival.
Tak for jeres hilsner.

Kia.

Anonym sagde ...

Sidder lidt og griner for mig selv: Alle de ting du nævner, som du ikke bryder dig om ved Roskilde, er for mig charmen ved det hele (OK måske lige bortset fra toiletforholdende). Jeg ELSKER kram fra fremmede mennesker! Det er så hyggeligt ;o)

Kia sagde ...

Hej Christina,

Ja, sådan er vi jo så forskellige. Jeg synes ikke det er særlig dejligt at blive krammet af fremmede.. :) Måske du skulle give mig en krammer en dag? :)

Kia.