2. juli 2009

What to wear - Roskilde festival.

Roskilde Festival

Når jeg i morgen drager mod Roskilde Festival vil jeg være iført noget á la dette. Jeg satser på denimshorts med bustier og en grå tynd bluse. Jeg vil tilføje min revolverhalskæde, gladiators, sjove solbriller og min Friis og Co. taske. I tasken skal min læderjakke, AA-tørklæde og et par strømpebukser ligge. Kl 02 regner jeg med at se Röyksopp og derefter drage mod København. Derfor skal jeg lige have lidt ekstra tøj med. Det er stadig koldt om natten. Måske tilføjer jeg også en hat og selvfølgelig masser af faktor 30!

4 kommentarer:

Stumtjeneren sagde ...

Et rigtig fint outfit! God tur :)
/Clara

Unknown sagde ...

Lækkert outfit! Er især helt vild med brillerne :) Har selv lige købt en kort sort læderjakke fra mbyM; den er knap så meget rock :) De den her: http://www.trendlovers.dk/mbym-sort-laeder-jakke-p-1444.html

Line sagde ...

Virkelig flot outfit, kan især godt lide den hvide trøje - Enkel men smuk :)
Halskæden er også rigtig pæn - det er det faktisk altsammen, men de to ting springer lige i øjnene :)

Hav en god festival! :D

Kia sagde ...

Hej piger,

Ja, det er jo sådan jeg kommer til at se ud imorgen..

God dag,

Kia.