14. juli 2009

Fierce og Fattig på SU samarbejder med Chili.

For snart 3 måneder siden blev jeg kontaktet af ungdomsmagasinet Chili. Chili er igang med at relancere sig selv og vil ændre en del ting i bladet. De var interesserede i et samarbejde med mig. Samarbejdet omhandler to ting. Den ene ting er at de på deres Chilinet for fremtiden vil låne et par af mine indlæg. Her vil de samle en del blogs inden for forskellige kategorier. Se det første indlæg, som Chili har lånt her. De tilbød også at jeg kunne lave deres modesider i magasinet. Modesiderne omhandler spotting og så vil modesiderne have forskellige overordnede emner. F.eks. vil mine første modesider (til august) omhandle skolestart på studiet - What to wear? I fremtiden vil der være mulighed for at jeg kan prøve at lave styling på diverse opgaver til bladet. Jeg glæder mig til at samarbejde med Chili i fremtiden.

Hav en rigtig dejlig dag!

9 kommentarer:

Line Thamawat sagde ...

Vi glæder os også til samarbejdet! :) Det bliver rigtigt spændende!

Katrine sagde ...

Hvor lyder det spændende for dig Kia!!

K :)

Julie J. sagde ...

Uh, hvor spændende :D Jeg håber du poster links når du har fået lavet nogle modesider :)

Vibeke sagde ...

Hej Kia. Hvor er det fedt, jeg glæder mig til at se det.

- Vibeke

Kia sagde ...

Jo tak jo tak.

Jeg skal nok scanne det ind eller sådan når det engang blive udgivet..

:)

Kia.

Line Thamawat sagde ...

Bladene bliver altid lagt online samtidigt med at de udkommer. :)

http://www.chilinet.dk/default.asp?id=545

Kia sagde ...

Hej Line,

Ok, det var godt!

Hvordan gik portrætskydningen?

Kia.

Line Thamawat sagde ...

Jeg synes, det gik ok. Vi valgte et rigtigt godt billede af dig, så det kan du godt glæde dig til at se. :)

Kia sagde ...

Hej Line,

Ja, Andreas sendte mig det. Det var helt fint det billede. Overvejer om jeg ser liiiidt for business-agtig ud.. Men det gør vel ikke noget.. :)

Kia.