2. juli 2009

Torsdag - Jeansbombe og blomstrede shorts.



Ad, det er varmt. En cykeltur til hovedbanen fik mig IGEN til at svede helt vildt og uhæmmet i ansigtet. Tog ind for at se den der famøse jeansbombe, som jeg tidligere har skrevet om. Det er vist en overdrivelse at kalde det en jeansbombe. Det lignede dog en jeansbombe. Jeg havde forventet at den ville larme og at der så ville der flyve jeans rundt på hele hovedbanen. Kæmpe antiklimaks var det, da den "sprang" - Der kom lidt røg ud og så faldt alle jeansene på jorden. Det var dét! Folk stod i ordnede køer og blev lukket ind i hold.. Underligt. Måske er jeg bare skuffet over at der ikke kom et par jeans flyvende i min retning.. :)

Dagens - Blomstrede shorts fra Topshop, semitransparent tee fra Gina Tricot, koralfarvet bustier fra Asos.

Her er nogle billeder af den store Jeans"bombe":

7 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Det var overhovedet ikke som forventet, men det var da alligevel fedt at kunne få et par (lyse ripped) jeans med hjem (jeg fik faktisk 2 eftersom jeg fulgtes med en). Fik du fat i et par? :)

Kia sagde ...

Charlotte - Nej, jeg stod ude på siden og tog billeder.. Gad ikke stille mig i kø. Kunne være sejere hvis der fløj jeans rundt om ørerne på mig..

Kia.

mette louise sagde ...

jeg blev også enormt skuffet og gad heller ikke stille mig i kø.. det var lidt øhm, nedtur? så stod man der og forventede jeans regn, men nej.. det så dog helt vildt fedt ud da de lå i bunken og der kom røg ud q;

Christina sagde ...

Rigtig søde shorts! :)

Kia sagde ...

Mette Louise - Så langt fremme var jeg desværre ikke engang. En anden gang skal de nok overveje jeansBOMBE en gang til. Det skaber altså nogle forventninger hos folk.. :)

Christina - Jo tak. Er også glad for dem. Lidt for meget, men det er helt ok.

Kia.

FrkBlabla sagde ...

Jeg kan huske nogle gange da jeg var lille, hvor de skød fodbolde og balloner med gevinster ud fra Brugsens tag (dengang hed det bare Brugsen...)Dét var sjovt!
Jeg troede da også det havde været noget i den stil..

Kia sagde ...

Frkblabla - Også her. Jeg var skuffet, som et lille barn.. :)

Tina - Ja, og de var på udsalg i topshop. Lækkert.

Kia.