13. juli 2009

Mandag - Mørk denim og nitter.


I dag har jeg ordnet en masse ærinder i byen. Jeg har bl.a. vasket tøj, været på posthuset, hentet parkeringstilladelse, hentet mobiltelefon fra reparation, været i bilka og støvsuget. En meget produktiv dag, må man sige. Jeg har ikke været ude og shoppe i evigheder, fordi jeg prøver at spare op til min ferie. Vi skal 14 dage til Malaga i et lækkert stort hus på en bjergside - Jeg glæder mig helt vildt! Nå men, ang. shoppingen så overvejer jeg at tage revanche på torsdag sammen med Ninja. Men jeg må kun købe kjoler! Har du købt en lækker sommerkjole for nylig? Mangler inspiration.

Dagens - STRAM KORT kjole fra H&M, stormasket strikcardigan fra genbrugen og sko fra Friis og co.

4 kommentarer:

Julie sagde ...

nej, neej.. hvor sjovt!! jeg og min familie skal OGSÅ 14 dage til Malaga i et lækkert stort sommerhus på en bjergside :) :)

Kia sagde ...

Hej Juju,

Ja, det er da sjovt. Vores hus ligger en time fra Malaga by.. God tur! :)

Kia.

Anonym sagde ...

'Man kan få rigtig mange fede ting og især kjoler i "Asfalt" i Istedgade 83. :D En særlig butik, der kører sin egen stil. :D
/Julie. :)
Go' sommer. :P

Kia sagde ...

Hej Julie..

Tak for tippet!

Kia.