9. september 2009

Diesel og deres styling.



I torsdags var jeg inviteret en tur ind i Diesels butik i Købmagergade. Jeg fandt vej med min veninde Katia. Til stede var også søde Camilla fra whynotblog.dk og smarte Marie fra afashiontale.dk. Vi var inviteret ind for at se den nye kollektion og der var nogle lækre ting i mellem. Jeg var mest vild med Diesels styling af tøjet og jeg elsker stylingen af de fire ovenstående looks. Især nederdelen på det første billede er virkelig lækker sammen med læderjakke og strikket tørklæde. Deruodver faldt jeg for den skønne t-shirt kjole. Er sikker på at den vil være lækker til vinter. Den grå tank var virkelig blød og dejlig. Desværre er priserne over mit budget, så jeg må som sædvanligt drømme videre og tage til takke med inspirationen.

5 kommentarer:

Christina sagde ...

Cool. De er godt nok fede de der stribede strømpebukser.. I like :)

http://www.passionsforfashion.blogspot.com/

Kia sagde ...

Hej Christina. Jeg tror faktisk at strømpebukserne er fra H&M. Jeg har nogle helt magen til..

Kia.

Anonym sagde ...

Hej Kia!

Vil bare høre hvor du studerer? :)

Vh Henriette

mmm sagde ...

Hejsa,
Super cool blog - meget inspirerende.

Ta' et kig forbi vores og efterlad gerne en kommentar:)

http://lifeofsofies.blogspot.com

Kia sagde ...

Hej Henriette og Lifeof..,

Jeg er lærerstuderende på Blågård/Kdas.

Tak for det, kigger forbi.

Kia.