13. september 2009

Nyt - Two-toned tights.

dagens
I går var jeg i et dejligt forstadscenter med min mor. I en butik førte de bl.a. mærket Sneaky Fox. Jeg elsker strømpebukser og faldt selvfølgelig for det her tofarvede par. De er meget mere cool end den hypede lindexstrømpebuks og kvaliteten er rigtig god - De er nemlig ret tykke. Derudover kan jeg godt lide at forsiden på dem ikke er hudfarvede, men mere mokkafarvede. Strømpebuks fra Sneaky Fox til 180kr.

I morgen er det mandag igen og jeg skal på byvandring på Islands brygge og i Ørestaden. Det skal nok blive sjovt. Nyd aftenen!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fede strømper - det "dejlige forstadscenter" ligger vel ikke tilfældigvis i Farum? For så skal jeg da vist på jagt efter nogle foxy strømper (pun intended).

Kia sagde ...

Hehe, nej desværre. Det ligger i Greve :)

Men de har dem helt sikkert i Farum også.

Ellers har jeg også set dem i sneaky fox' butik i studiestræde.

God jagt,

Kia.