3. september 2009

Shopping i Wasteland.



Til min fødselsdag fik jeg et fint ur af min kæreste. Han havde købt det i Wasteland og det var meget specielt. Desværre passede det mig ikke og pludselig havde jeg et stort beløb at bruge derinde. Jeg købte bl.a. denne lækre strik med pailletter og skulderpuder. Jeg ved godt at den er lidt vild, men helt ærligt - så er jeg træt af at alle piger i København render rundt i det samme Monki og H&M trend-tøj. Så jeg glæder mig til at skille mig lidt ud, når jeg har denne på. Købte også en lækker blå pailletbluse, den viser jeg jer senere. Det var så historien om hvordan et stort beløb i Wasteland blev brugt meget hurtigt :) Tak til kæreste.

27 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tror desværre ikke du kommer til at skille dig specielt meget ud, da alle H&M trend og monki fyldte garderober indeholder en strik magen til den..... Tror måske bare den skiller sig ud i din monki, H&M trend og zara fyldte garderobe... sorry

Camillajasmin sagde ...

Den er godt nok flot. Sig endelig til hvis du en dag beslutter dig for at sælge den :)

MIAMI PEACH sagde ...

Ej hvor er den skøn.

Christina sagde ...

Suoer fed.. Bliver god til vinter :)

http://www.passionsforfashion.blogspot.com/

Helene sagde ...

Synes godt nok det var en negativ at komme med, fra Anonym!

Men det jeg ville sige var, at der er én god ting ved at bo ude på landet - her er virkelig mange som går i meget kedeligt tøj, så der skal ikke meget til at skille sig ud.

Anonym sagde ...

jeg må give anonym ret.
Der skal meget mere end den ene strik til at du skiller dig ud. No hate. Men din gaderobe er bare meget lige efter bogen

Anonym sagde ...

Er enige med hvad anonymerne siger. Du er er selv en af de kedelige piger der kun går rundt i det samme h&m og monki tøj.

Anonym sagde ...

No hate, Kia, men dine egne linjer opfordrede til det, for du er jo virkelig ikke særlig kapouw. Men din blog er stadig sjov!
Men den er flot til dig og godt med lidt fremskridt til dig..
Mvh Ane

MGN sagde ...

Wow, nederen at samme anonyme skriver flere kommentarer for at sætte Kia i et dårligt lys.

Kom videre og hold dit had for dig selv. Der er ærgelig talt INGEN der gider at se på alt det S*** du skriver..

Prøv at vis din identitet, så kan vi se om du gør det meget bedre selv..

MGN

Kia sagde ...

Hehe, hvorfor mon jeg kan tillade mig at skrive sådan noget? Det er fordi jeg selv falder ind i mængden i H&M trend og monki. Come on!

Forresten bliver dine kommentarer ikke bedre af at du skriver dem flere gange.

God aften,

Kia.

Anonym sagde ...

Hej Kia!
Det var mig, der skrev anonymt indlæg nr 3 og skrev ikke andre.
Nok render du rundt i det samme ensfarvede tøj, men det er ikke ens betydende med at ALLE piger i Kbh gør det og du derfor kan skille dig ud! Men god vind og god weekend..
Ane

Kia sagde ...

Hej Ane,

Jo, det er så! Jeg sværger og har videnskabelige beviser!

:)
Come on, tag det nu ikke så tungt. Smil til verden.

Kia.

Anonym sagde ...

Nej, hvor en lækker strik! :)

Anonym sagde ...

Haha.. Du kan sgu da bare indrømme, at du har været lidt for skarpskydende i dine udsagn! Så må man stå model til at få lidt tilbage.
Mvh. en, der kun kan skrive som anonym

Kia sagde ...

Min blog er min blog. Her skriver jeg lige præcis hvad jeg vil. Min blog er også skrevet med et glimt i øjet. Men det er der desværre mange, som dig, der ikke fatter.

Trist.

Stå dog ved hvem du er, så tager jeg din kritik meget mere seriøst. Det er anonymiteten der er alt alt for let.

Kia.

Anna_savanna sagde ...

Ihh jeg bliver så trist over folk som får et horn i siden på jer bloggerpiger, fordi I har en så fed stil og skrivetalent at mange tusinde følger jer dagligt. Det er så ynkeligt, når man ikke kan glæde sig på andres vegne, og endda bruger al sin tid på at komme med sølle kommentarer, for det er jo ikke kun din blog, jeg ser det på (desværre).
Jeg synes det er en fantastisk blog, som jeg finder meget inspiration fra hver gang jeg klikker ind, tuind tak for det Kia :-)

Anonym sagde ...

Vær nu bare realistisk! Du er ikke noget unikum inden for stil! Du er mainstream fra top til tå.
Og det er ikke et horn i siden, eller nogen dårlig ting. Det er bare sådan du og alle de andre monki hm piger er. Det er det super ved netop din blog, så kan mange flere relatere til din stil. Men måtte bare kommentere efter som dine egne linjer mener du ikke er monki hm pige. ;)
Fortsæt det gode arbejde
Mvh. Camilla

Kia sagde ...

Hej Camilla,

Vær sød at læse mellem linierne i indlægget og derefter kommentarerne.

Selv tak.

God weekend.
Kia

Anonym sagde ...

Den er rigtig fin Kia, men én ting. Lad mig gætte på den ryger i din butik om en uges tid? Ligesom alle de andre fejl/budgetkøb du har gjort dig siden day one, som altid bliver smidt i shoppen et par uger senere, til fordel for nye trend-eventyr i den lokale h&m. Ikke ment som en prædiken, men som et godt råd: Læg de surt sparede su penge på ting der holder mere end én sæson, hvad angår trends og kvalitet. Mode og stil handler vel netop om at kunne finde frem til netop de ting, der kan definere dig over en længere periode end et par måneder?
Men bliv ved, din udvikling og dine indlæg er interessante!

Vivi

Kia sagde ...

Hej "Vivi",

Tak for dine kloge ord. Men nu har vi vel alle forskellige måder at leve vores liv på. Jeg er sikker på at du gerne vil have at jeg blander mig uden om den måde du shopper og lever på.

På forhånd tak,

Kia.

Anonym sagde ...

Jeg synes det er for meget at i skal skrive sådan noget pis.. hun har en blog som hun går op i, og det er tøj alle har hver sin smag også skal i da ikke svine den til, i kan jo bare lade være med at læse den..!!

Anonym sagde ...

Nej, for læser den jo netop fordi den er sjov. Jeg lader jo heller ikke være, at se reality-programmer, fordi jeg afskyes ved halvdelen af deltagerne. Tværtimod.. Ane

Kia sagde ...

Hej Ane,

Jeg fatter dig ikke. Igen, får du lige listet ind at du ikke kan lide mig? Eller hvad?

Jeg forstår dig ikke.

Kia.

Hazel sagde ...

Hvor er den sej! Fin kæreste, du har. Fin kæreste, han har.

Marie sagde ...

Hej Kia,

Hvor er det trist at folk går i så små sko. Jeg synes, det er dejligt at der findes så mange forskellige blogge - dem med dyrt mærketøj og inspiration og dem med de billigere alternativer og gode tips til de mange af os, som er på SU.
Hvis jeg var dig, ville jeg simpelthen ignorere folks smålige kommentarer- det er helt sikkert små, usikre teenagepiger der sigger og gemmer sig bag skærmen. Fortsæt det gode arbejde.

Mvh. Marie- som elsker at hente inspiration fra div. modeblogs :-)

Christine sagde ...

ej hvor er jeg dog gal over alle de dumme kommentarer vivi og camilla og andre kommer med. hvis de har sådan et fucking stort problem med dit tøj, så lad dog være med at læse bloggen. åååh TARDS!! de er bare misundelige.

Karoline sagde ...

@ CAMILLA

Når du nu rakker så meget ned på Kia fordi hun ikke har en umiddelbar innovativ og unik stil - så må man gå udfra at du selv har det?
Så opret din egen blog hvor du kan fortrylle os med dine vise ord og tips til en unik stil istedet for at rakke ned på KIa fordi hun har købt en strik som hun er specielt glad for - fordi den ikke ligner noget hun havde før :)det er da fedt for hende, og den er da super fed.

Som du siger, er alle piger i kbh ikke monki-slaver. så kom frem