23. september 2009

Vinderen af SKAMROS-konkurrencen!


bloggens 1-års dag udloddede jeg disse øreringe og halskæden fra superfancy.dk til den læser der SKAMROSTE bloggen allerbedst. Let me tell you - der har været alt alt for meget ros i min indbakke og det har været virkelig svært at udvælge en vinder. Men nu har jeg fundet en vinder og det er Emilie Byrsting, som har sendt denne rigtig fine ros til mig:

Kære Kia :) For det første vil jeg ønske dig kæmpe tillykke med 1 års dagen med denne dejlige blog! Men det er jo ikke derfor jeg skriver: Denne blog er en af de bedste modeblogge, jeg har fuldt med i laaang tid, men desværre ikke fra starten :( Min kære lillesøster på 15 år viste mig din blog, og så ved selv samme dag var du i fjernsynet med ANYWHO. Jeg tænkte den blog skal jeg helt sikkert ind og se nærmere på. Da jeg så så at du havde været igang i flere måneder. Blev sgu trist og irriteret over jeg ikke havde fundet den noget før! (undskyld sproget, du ved når man bliver ærgerlig over noget, så springer ordene bare ud af en, du kender det jo, hehe) Men der var ikke andet at gøre end at droppe matematik afleveringen og tjekke hver eneste indlæg. Det kan godt være det lyder som jeg intet liv har, men det er en fantastisk god blog, og for hvergang jeg tjekkede et indlæg blev jeg nødtil lige at læse endnu et. Nu følger jeg din blog flere gange om dagen og jeg kan love dig for det ikke er slut. Jeg skal i hvert fald lige tjekke bloggen når jeg kommer hjem fra skole. Det er blevet en rutine, og jeg ELSKER det :D Jeg tror dette er blevet en del af min daglig dag fordi vi på mange punkter mener så meget om hinanden. Jeg er også på SU og jeg kan desværre heller ikke købe alt det dyre tøj som jeg så gerne vil. Men takket være Gina Tricot, H&M og DIG og din fantastiske blog er jeg blevet utrolig glad for mit tøj og mig selv. Du forstår virkelig at sætte noget sammen og få det til at se fantastisk ud! og det beundrer jeg. Alt det de anonyme folk har skrevet skal du slet ikke tænke på. Folk som dem har intet liv og gør det kun af misundelse. Men ved det er svært, at blive bare en smule ked og blive rent ud sagt pisse sur over det, men det er rigtig flot at du stadig er i gang og nu har 1 års fødselsdag. De anonyme er kun en lillebitte brøkdel af de læsere, der hver dag venter spændt på at der popper endnu et indlæg op, om endnu et fantastisk køb eller om endnu en god ide du har fundet på eller om hvad din hverdag bringer :) Du skal bare holde ud! Det takker jeg dig for! Hold da op, det blev vidst lidt mere end 10 linjer, men det er sgu svært at stoppe, når man først lige er begyndt ;) Men endnu engang tillykke og ser frem til endnu et år med mere, med din blog. De bedste 1 års hilsner fra Emilie.

Tillykke Emilie! TAK til alle jer der deltog i konkurrencen. Jeg synes det er fedt at I gider deltage, selvom det ikke er ligetil. Jeg kunne sagtens have bedt jer om at svare på et enkelt spørgsmål, men denne konkurrence krævede en smule arbejde. Virkelig cool at I deltog!

Husk forresten at kigge forbi superfancy.dk og brug rabatkoden - super, som giver på 10% rabat og husk også deres gratis levering! Jeg tænker selv på at kigge forbi, når der kommer penge på kontoen igen.

2 kommentarer:

Parre sagde ...

hejsan! jag ska till köpenhamn snart och fota till ett projekt och jag undrar om du har bra tips på fina gator, parker eller andra ställen i köpenhamn? och vilka butiker, caféer & resturanger rekomenderar du? :) tack på förhand!

ps. fin blogg du har! :)

Kia sagde ...

Hej Parre,

Skriv mig en mail for info..

Kia.