29. september 2009

Hør undertegnede og Nicklas i Klubværelset på P1.

I dag har jeg sammen med Nicklas fra My Clothing Blog deltaget i ungdomsprogrammet "klubværelset" på P1. Her fulgte de Nicklas hjemme på Fyn og jeg var i studiet til en ret lang snak om modeblogging. Chris Pedersen, som er freelance modejournalist og Søren Storm Hansen fra dseneste.dk udtaler sig også. Hør indsalget her - Modebloggerne har bukserne på.

Hør også indslaget "Modebloggere er trendsættere" fra Kulturnyt på P1 og P2, som jeg deltog i tidligere på måneden.

Ps. Er Nicklas ikke bare nuttet? Jeg er vild med ham!

12 kommentarer:

Mikkel sagde ...

Det var goooooodt!

MY CLOTHING BLOG sagde ...

Hahahahha.. Hvor er du bare sød Kia!!! :) Og syntes det var nogle rigtig gode ting du sagde!!!! :)

Knus Nicklas

helle sagde ...

er jeg den eneste, hvor det ikke virker?

helle sagde ...

nevermind(:

Søren Storm Hansen sagde ...

Øv, jeg vil osse være nuttet.

Nicklas styrer. Det er ret cool, når en garvet modejournalist omtaler en 14-årig som en trussel.

Go for it, Nicklas.

I øvrigt en fin udsendelse. Den var godt skruet sammen, synes jeg, og Kia er jo en god og veltalende repræsentant for fænomenet.

Emily Salomon sagde ...

Det vil jeg lytte til her i aften ;)
/Emily

http://emilylouisesalomon.blogspot.com/

Anonym sagde ...

ah hvor provo. deres java link virker ikke på min mac :s

Brigitte sagde ...

Nicklas er topsød :-)

Jeg vil straks gå ind at lytte til programmet.

Martin A sagde ...

Sjovt at høre stemmerne bag de blogs man følger:)

Anonym sagde ...

Fin udsendelse - hyggelig lytning - gode overvejelser, Kia! Og nu ligger den såmænd også som nr. 5 fra toppen under nyheder på dr.dk. Ikke dårligt - og der bliver linket til jeres blogs.
Vær opmærksom på, at linket til udsendelsen ikke virker i fx Google Chrome.
/Louise

Jazz sagde ...

Kulturnyt laver altid fede indslag. Jeg skulle faktisk høre 'Modebloggere er trendsættere' i fobindelse med en opgave på uni og det var super fedt, at høre dig tale om blogging :)

Kia sagde ...

Hej alle,

Tak for jeres positive feedback.. :)

God aften,

Kia.