13. september 2009

Lørdag - Noget med flæskesteg på kroen.


Lørdagen blev spenderet i familiens skød. Nogen lavede hårdt fysisk arbejde og andre kiggede på. Jeg var hende der kiggede på :) Vi afsluttede dagen med en smule shopping og derefter 12 personer på den lokale kro.

Jeg benyttede i går chancen til at tage mine nye pleather-shorts på. Jeg er så glad for dem og fik mange positive kommentarer på dem. Jeg håber at I har nydt jeres weekend ligeså meget som jeg har nydt min. Her på Amager skinner solen - måske man skulle komme lidt ud?

3 kommentarer:

Katia sagde ...

Cool outfit - klæ'r dig godt!

Charlotte sagde ...

Hey, hvor er de fine strømpebukser fra? Har ledt efter lige præcist det mønster!

Kia sagde ...

Katia - Tak! :)

Hej Tellah,

De er fra H&M og er i en 2-pack med nogle sorte leopard.

Kia.