29. september 2009

Alt for meget læsestof i én postkasse!


Jeg arbejder psykopatisk meget for tiden. Jeg kører 7-8-9 og 10-timers dage med praktik, transport mellem to jobs, fordi jeg har vikariater på to forskellige specialskoler i to forskellige forstæder. Jeg er så træt og smadret når jeg kommer hjem og glæder mig så meget til fredag kl 16.30, hvor jeg har fri og skal mødes med søde Nina i byen. Vi skal bare gå rundt og kigge.. Måske spise mad. Det glæder jeg mig til.

I dag da jeg kom hjem, lå der i min postkasse, hele to modemagasiner og et anmeldereksemplar af Anna Ebbesens og Astrid Haug's nye bog om sociale medier (heriblandt et afsnit om modeblogs, hvor jeg er citeret, uhh). Jeg glæder mig til at læse alle tre ting snarest, måske engang i weekenden, når der er lidt ro på arbejde og planer. Nu skal jeg spise risengrød med kanelsukker og kigge lidt på dét religion i 8.klasse, som jeg starter dagen med i morgen. God tirsdag aften. Kia.

7 kommentarer:

Helene sagde ...

RISENGRØD! Mon man skulle lokke sin mor til at lave det snart? (:

MIAMI PEACH sagde ...

Hvor er du i praktik henne?

Kia sagde ...

Helene - Eller måske lige fixe det sammen selv. Så er man sikker på at få det.. :)

Jeg er i praktik et sted tæt på vandet i København. :) Aej, Foretrækker at holde sådan noget for mig selv. Håber på din forståelse..

Kia.

Helene sagde ...

Tja, men mit forslag faldt i god jord, så har faktisk fået det her til aften (:

Anonym sagde ...

haha jeg er med i costume i denne måned.:) under style gallery tingen mig med den blå stribed skjorte blazer:)

Anonym sagde ...

hvorfor må hun ikke vide hvor du er i praktik?:)

Kia sagde ...

Hej Helene og 2 gange anonym,

Cool med risengrøden og ekstra cool med costume! :)

Jeg deler ikke konkrete ting på min blog heriblandt mit arbejde, studie, praktik, kæreste, adresse og telefon nummer. Det er et valg jeg har taget.

Kia.