12. september 2009

Tillykke blog - 1 år!

Hej alle! Jeg håber at I nyder weekenden og det dejlige vejr.

Wow - I dag bliver bloggen 1 år. 1år! Det føles som om det var i går at jeg satte mig og oprettede Fierce og fattig på SU! Siden har bloggen vokset sig stor og stærk. Jeg har dagligt opdateret bloggen og her 745 indlæg senere sidder jeg og har lyst til at opdatere dagligt i endnu et år. Jeg håber at I er friske på endnu et år..

Jeg er glad for den udvikling bloggen har haft og sætter virkelig pris på jer læsere. Uden jer var det knapt så sjovt at blogge! :)

Jeg blev for nylig kontaktet af folkene bag den nye onlineshop superfancy.dk. De er to grafiske designere der laver smykker og tees med humor og lækkert print. I forbindelse med bloggens fødselsdag har de været så søde, at sponsorere et cool sæt øreringe og en endnu mere cool halskæde. Du kan få fingrene i de lækre smykker ved at SKAMROSE bloggen på mindst 10 linier. Den der gør det bedst vinder smykkerne! :) Ros bloggen til du skammer dig og send det i en mail til fierceogfattig@gmail.com inden onsdag d. 16.9.2009 kl 16.

Til sidst har superfancy.dk lavet en rabatkode på til deres side, den giver 10% rabat. Rabatkoden er: super. Husk at der er gratis levering i DK! Det er noget vi kan lide! :) Jeg skal selv benytte mig af rabatkoden i al fald.

(Øreringe til 175kr og halskæde til 250kr fås hos superfancy.dk)

God weekend og tak fordi I er her. Kia.

7 kommentarer:

rijaH sagde ...

Tillykke :D Jeg skipper mailen og skriver her i stedet, da øreringene ikke lige er min stil :P så jeg vil blot skrive tak for en kanon blog og er vildt glad på dine vegne over hvordan bloggen har hjulpet dig til hvor du er i dag med de forskellige projekter du er med i/har været med i :) Og tak for alle de brugbare tips og fed inspiration :)

Emilie sagde ...

Jeg vil starte med at sige tusind tak for en fantastisk blog, du var faktisk en af de første blogge jeg sådan begyndte at læse fast. Jeg elsker at kigge forbi din blog, og læse om mode på godt og ondt.
Desuden er du for mig, en stor inspirations kilde. :)

en anden Mille sagde ...

STORT TILLYKKE MED DIN 1 ÅRS DAG!!!! HURRA HURRA HURRAAAAAA!

Anonym sagde ...

sikke nogle fede smykker :)

Kia sagde ...

Hej piger,

Tak for jeres fine ord!

God søndag,

Kia.

Anonym sagde ...

Hvem vandt disse alt for cool smykker?

Kia sagde ...

Hej Anonym,

Imorgen, onsdag er der fundet en vinder..

God aften,

Kia.