25. september 2009

Fredag i DR byen.

drbyen
I dag har jeg været i praktik og efter det har jeg været til hele to møder. Det ene møde omhandlede dén udtalelse, som jeg skal have fra mine praktiklærere. De sagde gode ting om mig og min undervisning, så det skal nok blive en fin udtalelse. Mit sidste møde foregik i DR byen. Her skulle jeg mødes med Anna, som er journalist på ungdomsprogrammet "klubværelset" på P1. Det var en rigtig sjov og anderledes måde at bruge sin fredag eftermiddag. I hører mere om det senere.

Lige nu er jeg hos mine forældre til fredagshygge. Skønt! God fredag aften til jer alle.

5 kommentarer:

MY CLOTHING BLOG sagde ...

Hej Kia!

Haha, hvor sjovt, jeg har lige haft besøg af klubværelset. Og det handler vist nogenlunde om det samme, det vi skulle! ;)

***Nicklas

Kia sagde ...

Hej Nicklas,

Ja, det er det samme projekt. Og jeg taler pænt om dig.. ;)

Glæder mig til at høre dig.

Kia.

Cathrine sagde ...

jeg elsker det outfit! det er casual på en rigtig lækker måde! - og for en gangs skyld: jeg nyder at læse din blog!

Kia sagde ...

Hej Catrine,

TAK! Og TAK!

Kia.

Cathrine nr.2 sagde ...

Hej Kia
Tørklædet hvor er det fra? Og hvad har du givet for det?