15. september 2009

Jeg ville ønske at jeg havde flere penge på kontoen.





Jeg var i går i BikBok i Fields for at tjekke deres sort-hvide strik ud, som jeg skrev om forleden. Desværre var kvaliteten virkelig dårlig til 299kr. Den var ekstremt skrøbelig og så efterlod den hår og tråde på mine sorte bukser. Sådan noget hader jeg! Ja, det kan godt være at jeg er fattig og går i highstreet, men jeg vil altså også gerne have at det holder og er i ok kvalitet.

I stedet gik jeg i H&M og jeg gentager gerne igen - De har virkelig mange lækre ting. Jeg spottede bl.a. den hypede kædekjole i str. 38, 40 og 42. En anden kjole jeg faldt for var denne sorte og transparente kjole med lange ærmer. Den kostede vist 249kr og var rigtig flot på. Blazeren var fantastisk lækker i forhold til prisen, som var 349kr. Jeg er ret vild med draperet tøj for tiden, så jeg overvejer kraftigt nederdelen. I vinters købte jeg en sort boucléjakke og den er blevet brugt flittigt siden. Derfor kunne jeg godt overveje at investere i en hvid en af slagsen med fine lynlåsdetaljer til 249kr. Jeg har besluttet mig for at jeg skal gå i tynd strik og lækre leggings hele efteråret, så disse stribede leggings til 129kr vil være en mulighed. Desuden har de fået den fine kjole med skulderdetaljer i armygrøn til 299kr.

Jeg ville være glad hvis 5 ud af de her 6 ting var i mit klædeskab nu. Var der noget for dig?

13 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ej hvor er den transparente kjole lækker, du har ikke et billede med den på vel ? :)

Kia sagde ...

Hej,

Ja, den er rovlækker. Desværre fik jeg ikke taget billeder af den på.

Kia.

Anonym sagde ...

boucléjakken er rigtig fin, tror jeg vil tage i H&M idag og kigge på den! :-)

Miss Jeanett sagde ...

Den første kjole gad jeg godt nok godt ha' nallerne i. Hvad koster den? Og den er self var Trend, right?

Tille sagde ...

Jeg synes nederdelen er så fin :) Hvad kostede den?

Kia sagde ...

Hej piger,

Kjolen, jakken og nederdelen kostede vist alle 249kr. Nederdelen og kjolen er fra trend og jakken er fra divided.

Kia.

Asta sagde ...

Jeg er helt vild med blazeren! Den er vildt cool!

- Asta

www.milkthedog.blogspot.com

Kia sagde ...

Hej Asta,

..Også til den pris! :)

Kia.

Pixels og Poesi sagde ...

prøvede du boucle jakken og hvordan var den i størrelsen?

Kia sagde ...

Hej Betina,

Ja, jeg prøvede den og jeg vil sige at den er almindelig i str.

Kia.

C sagde ...

nederdelen er virkelig nice, men synes bedre om ''bukseversionen'' af den, hvis man kan sige det sådan. har du set dem?
trine fra trineswardrobe har dem og de er super. Desværre var de udsolgt i min størrelse da jeg var i Århus :(
den sorte kjole er godt nok lækker!

Kia sagde ...

Hej C,

Ja, har set den version og jeg synes bestemt ikke om den på mig. Jeg prøvede den for en måneds tid siden og det lignede at jeg havde lavet i bukserne. Så draperinger i skridtet er ikke lige mig. Men Trine ser jo pisse godt ud i dem! :)

Kia.

Qixie sagde ...

boucléjakken hænger allerede hjemme i skabet, takket være en gavmild mor! Men synes godt nok de har utroligt mange ting derinde for tiden!