14. september 2009

14092009 - Kluns og radio!


Så blev det mandag! I dag har jeg været i radioen. Jeg kan høres i kulturnyt på P2 kl 15.30 og i aften i kulturnyt på P1 kl 18.50. Indslaget handler om modeblogging og jeg er i den forbindelse blevet interviewet. Som altid (Det skete også i Godaften Danmark) er der sket en fejl mht. til mine besøgstal. Jeg har 16.000 klik om ugen, ikke 5000 klik om ugen. Ret stor forskel! Det er så underligt at høre sig selv i radioen. Jeg håber at I når at høre det derude. Meld gerne tilbage hvad I synes om min radiooptræden. :)

Nu skal jeg ud og skære feta til min bagekartoffel med salat. Hyg jer!

Dagens - Bukser fra Cheap Monday, transparent strik med skulderdetalje fra Zara og boots fra H&M.

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej.

Jeg fik ikke kommenteret på bloggens 1 års dag forleden. Vil bare sige at jeg følger din blog hver dag-og nogle gange oftere :-) Det er super gode idéer og trikcs, du kommer med, prisen er god, stilen kan også bruges til hverdag... Tak fordi du bliver ved!

Maria sagde ...

Hola Kia,

Fint indslag på P1. Det er altid sjovt at høre andre medbloggere og andre parter udtale sig om det medie, man selv er en del af.

/Maria

Kia sagde ...

Hej anonym,

Tusind tak for din dejlige kommentar. Tak fordi du er her.

Hej Maria,

Det var godt - Jeg er også selv ret tilfreds med det.

God aften,

Kia.

Luna sagde ...

Hej Kia

Hvornår har du købt din Zara bluse??

Luna

Trine H. sagde ...

du er nice

Kia sagde ...

Hej Luna,

Den købte jeg for et par dage siden i Zara på strøget.


Hej Trine,

TAK! I lige måde!

Kai.

Lisbeth sagde ...

Hej Kia,

skønt med mere fokus på modeblogs - du gør det godt!

Ift. dit besøgstal er jeg lidt nysgerrig efter at høre, hvad de 16.000 klik dækker over - er det unikke besøgende, antal sidevisninger - eller noget helt 3.? - og hvilket værktøj bruger du til at måle det?

Venligst,
Lisbeth

Kia sagde ...

Hej Lisbeth,

Tak for komplimenten, jeg gør hvad jeg kan.. :)

16.000 klik om dagen er pageloads om ugen - Altså hvor mange gange nogen inkl mig selv flere gange om dagen er logget på bloggen.
Jeg har ca. 7000-9000 unikke besøgende om ugen - Altså dem der besøger bloggen en gang pr. IP-adresse.

Jeg bruger statcounter.com og google analytics.

Held og lykke med din egen blog.
:)
Kia.

Lisbeth sagde ...

Hej igen Kia,

Tak for uddybende svar.

Det er skønt at se, at der ikke er så meget hemmelighedskræmmeri omkring dit besøgstal, som der desværre er blandt mange andre danske modeblogs.

Meget imponerende tal - det er virkelig godt gået!

Venligst,
Lisbeth

Kia sagde ...

Hej igen,

Selvfølgelig er mine besøgstal ikke hemmelige. Hvorfor skulle jeg gøre dem hemmelige. Det er jo bare tal.. :)

God dag,

Kia.