5. september 2009

Rocker-ringe.


Jeg er ligesom mange andre, hooked på store sølvringe. Jeg er altid på udkig efter ringe, som kan bruges til et rockchiclook. Efter at have set kranieringen hos Katrine og Maria gik jeg i Glitter og fandt den. Jeg fandt også dobbeltringen, som minder lidt om et knojern. Ringen med vinger fandt jeg i Spanien til ingen penge - den er desværre ikke ægte og har allerede fået en del patina. Næste plan er at gå i gothshops og finde nogle store onde ringe, der fylder hele min finger! Er der mon nogle goth-piger til stede, der kan anbefale nogle gode gothsteder i København? Nej? Det regnede jeg heller ikke med. :)

God lørdag! Jeg sidder og sveder over geografi. JEG HADER GEOGRAFI!

8 kommentarer:

Roxanne sagde ...

Der er jo altid black no. 1 og de der butikker ved studiestrædet?

Anonym sagde ...

ehm, er den der dobbeltring ikke total ubehagelig at have på? kunne bare ikke forestille mig, at min lillefinger og ringefinger sad sammen agtig? :D

MIAMI PEACH sagde ...

Smuk neglelak og skønne ringe!

Kia sagde ...

Hej Roxanne,

Ja, der ligger noget godt i studiestræde, det har du ret i.

Anonym,
Det er lidt anderledes at have den på, men ikke direkte ubehageligt.

Miami Peach,
Jo tak jo tak.

Kia.

MAB sagde ...

Gå ind i Copenhagen body extremes (tæt på black no.1 under den butik hvor de sælger sneaky fox strømpebukser) og ellers så er de små boder på gammeltorv gode. Man behøver ikke være goth, for at kunne lide rå smykker ;)

Kia sagde ...

Hej Mab,

Tak for råd. Det er rigtigt at man ikke behøver være goth for at kunne lide rå smykker.. :)

Kia.

Anonym sagde ...

Hej Kia! Elsker dobbeltringen!

Forresten er et godt trick at putte klar neglelak på dine ringe hvis de ikke er ægte, så bliver de ikke ædelagte (ihvertfald ikke en 10. del så hurtigt)

Gina

Kia sagde ...

Hej Gina,

Så er det afsted til Glitter.. :)

Fedt tip, det vil jeg bruge på mine vinger..

God aften,

Kia.