9. september 2009

Onsdagsplaner.


I dag er det onsdag! Hvilken dejlig dag! Jeg skal have 3 lektioner Kristendom/Religion i udskolingen, så det er til at overskue. Omkring kl. 12 regner jeg med at cykle til centrum, hvor jeg skal kigge på "læder"shorts til spotpris, 20% i H&M og striktrøjer i Bikbok. Derefter regner jeg med at drikke en kop te med kæreste, for at sætte os i vores nye (brugte) peugeot og køre til forstæderne og tjekke dette kamera ud. Har I nogle erfaringer med dette Canon Ixus 100 IS? Det skulle eftersigende være et ret godt kamera til omkring 2100kr -Lige nu er det på tilbud diverse steder til 1599kr. Ikke dårligt.

Jeg vil afslutte min dag med middag hos mine søde forældre. Sikke en dejlig dag! NU vil jeg cykle i praktik. Vi ses og god dag til jer alle!

12 kommentarer:

Sophie sagde ...

jeg har det selv, og har også købt det til omkring 1600-1700 kr. det er rigtig lækkert og nemt at bruge og fedt design. jeg er rigtig glad for det fordi man kan havde det med alle vegne, det er jo nemlig ikke særlig stort.
rigtig smart i sin lille clutch til fest! ;-)

Louise sagde ...

Hej søde Kia :)
Først og fremmest, vil jeg sige tak for en rigtig fed og inspirerende blog.
Mht. kameraet, er jeg selv indehaver af ét, der fungerer upåklageligt. Jeg har været/er stadig rigtig glad for det, så synes sagtens du kan springe ud i det og købe det :D
Fortsat god dag :)

SofieJ sagde ...

Hej. Tak for en fed blog! Mht. kameraret kan det VARMT anbefales. Det er super brugervenligt, on kan instilles let, til forskellige lejligheder lys ovs. Det lyder inviklet, men det er så nemt at du bare vælger i menuen blandt forskellige settings som: natur, aften osv. For en "amatør" fortograf, der bare skal bruge det i "fritiden" er det super godt. oven i det er billed kvaliteten rigtig skarp. Super lækkert kamera, også til prisen!

Anonym sagde ...

Man plejer som regel ikk at gå galt i byen med en ixus model...kender ikke lige denne der, men kender nogle af ældre og de er superlækre...så kan ikke forestille mig andet end det her også er godt:)

Anonym sagde ...

Det er virkelig det bedste digital camera jeg har prøvet!!!!

Min mor har et... som jeg bruger fordi det er så godt :D

Ha en god dag :)

Camilla sagde ...

det ser smart ud det kamera :) er det med spejlrefleks og selvudløser ? :)

Sofie sagde ...

Hvor er det på tilbud henne? MIt kamera er desværre blevet stjålet, så nu søger jeg et nyt...

Marie sagde ...

Hej Kia,
Tak for sidst - det var hygsomt at få hilst på dig:-)

Jeg har kameraet og det er helt perfekt! Nemt at bruge og så tager det virkelig gode billeder! Eneste minus er, at det sorte nemt bliver ridset... Men så kan man jo købe en lille handy taske at have den i:-)

Kh marie

Anonym sagde ...

Jeg har også Canon Ixus 100 is, og det er et SUPER kamera.. Det er let og handy, og passer perfekt til div. lommer. Især billeder af folk bliver rigtig gode da man ser en smugle mere solbrun og lækker :) opløsningen i billederne er også super ..

Anonym sagde ...

Ja, så absolut.
Har selv haft modellen før det dér, og var meget glad for det.

Canon er og bliver bedst!

Det er også 10x selvudløsning på det, hvilket er praktisk for "os bloggere" ha ha :-)

kh Gina

Kia sagde ...

Hej piger,

TUSIND TAK for jeres ord om kameraet. Vi endte idag med at købe det til spotpris. Det koster normalt 2200kr.

Det er på udsalg i Bilka og hos diverse fotoforhandlere

Kia.

Anonym sagde ...

Hvordan synes du kameraet er?
Jeg købte det faktisk selv idag! :-)

Gina