1. september 2009

Spottet i H&M.



Jeg var i min lille lokale H&M i dag og Divided bød på de her tre virkelig lækre overdele. Jakken er så lækker og blød og koster 349kr. Jeg synes at den er et godt alternativ til de sorte læder bikerjakker, som alle (inkl. mig selv) render rundt i. Sweateren med ulven er cool og vil være fin til denim og tunge smykker. Jeg mener at den kostede 129kr. Til sidst fandt jeg den råhvide stormaskede strik - På billedet har jeg en str. 42 på for at få en oversize effekt. Den kan du få i flere farver til 179kr. Jeg overvejer den meget!

14 kommentarer:

Julie Monberg sagde ...

Den stormaskede strik er virkelig, virkelig fin. Forstår godt du overvejer den kraftigt! (: Er sikker på du vil få meget glæde af den.

JULIE

Maria sagde ...

Det er lige sådan en løs sweater, jeg har været på jagt efter. Tak for tippet!

/Maria

Pernille sagde ...

Den strik så jeg også i dag, den er rigtig lækker.

rijaH sagde ...

Den strik er kanon flot til dig :)

En sidenote... jeg drømte faktisk om dig i nat. At man så dig på tv og så havde du fået helt kort hår, de der firkantede korte frisurer som nogen negere har.. og at det var blevet trend! Så hele blogverdenen havde klippet sig GI Jane style.. så godt at se du stadig har alt dit hår og det trods alt bare var en drøm :P

Anonym sagde ...

ved du hvad jakken er lavet af?

/Sophie

MIAMI PEACH sagde ...

Elsker sweateren!

Anonym sagde ...

Jeg invisterede i den lækre strik i mandags, da jeg så ville ha' den på i dag, var den løbet på ærmerne og ved nakken, og det skal lige siges at jeg ikke har haft den på før. Vær' derfor opmærksom på kvaliteten, selvom den er super fed! Den gode er dog at H&M yder en god service når det kommer til reklamationsret

Kia sagde ...

Hej piger,

Fantastisk drøm, Rijah! :) Sjovt at nogle drømmer om mig uden at kende mig.. Hehe.

Jeg tror jakken er lavet af typisk H&M-stof Polyester.. :)

Tak for rådet om strikken, den jeg prøvede var dog i god stand. Tror ofte at folk ikke er så søde ved tøjet i prøverummene.


Kia.

MAB sagde ...

Men ligner jakken ruskind, eller er den i almindeligt stof? For på billedet ligner den ruskind :P

Kia sagde ...

Hej MAB,

Den ligner ruskind og føltes som ruskind.. :)Bestemt en lækker jakke.

Kia.

Anonym sagde ...

hvad er strikken lavet af? og i hviken h&m fandt du den i?
mvh Louise

Kia sagde ...

Hej Louise,

Jeg fandt strikken i dividedafdelingen. Ved ikke hvad den er lavet af, men er alt H&M ikke lavet af polyester? :)

Kia.

S sagde ...

Jeg håber at det er okay at jeg har lånt billedet af jakke til et indlæg på min blog. Hvis det er et problem, skal du bare lige skrive en kommentar til mig og så fjerner jeg selvfølglig billedet med det samme :)

Kia sagde ...

Hej Sophie,

Du skal være så velkommen. Husk link.

:)

Kia.