2. september 2009

Dagens igår.


I går var jeg til møde med min praktikbuddy. Jeg havde mine pailletbukser på som nok er et af årets bedste køb - perfekte til byen, søndage, studiet, jobbet og middage. Jeg elsker dem! De kan klart anbefales. Hvis jeg falder over dem i bronze, så må jeg også investere i dem.

I dag skal jeg på arbejde og spise middag hos mine forældre. Har forresten sat den mørke stramme denimkjole og den fine genbrugstaske med kæder til salg på Trendsales. Find link ude til højre. God dag!

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uh, hvor har du købt dit leopard halstørklæde henne? hvad kostede det?
fedt outfit!

Christina sagde ...

De er virkelig også cool de pailletbusker. super køb!

http://www.passionsforfashion.blogspot.com/

Tigeren aka Chau sagde ...

Pailletbukser har jeg også hapset i sorte. Jeg synes de beige var lidt fesen i farven så det blev de matte sorte istedet for. Jeg har set dem i flere butikker og de er ikke blevet revet væk.

/Chau
http://thetigerakachau.blogspot.com/

Efa sagde ...

De er i ballerup i bronze, ikke fordi det lige er på vejen :D men just so you know ;)

Anonym sagde ...

De er i bronze i Vejle, hvis du lige skulle forbi der, hvilket jeg egentlig ikke tror :)

Kia sagde ...

Hej piger,

Tak for jeres råd om de bronzefarvede pailletbukser. Mit tørklæde er fra H&M og fundet i blandt deres badetøj. Det er vist en sarong.

Kia.

Staalhøj sagde ...

Hvor er bukserne fra? :)

Kia sagde ...

Hej du,

De er fra Vero moda og er toplækre.

Kia.